Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:36:29 GMT

چالش تبلیغات؛ پاشنه آشیل جشنواره فیلم شهر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۰۰۱

چالش تبلیغات؛ پاشنه آشیل جشنواره فیلم شهر

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، با پایان یافتن هشتمین جشنواره فیلم شهر، حالا انتظارها از این جشنواره، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. جشنواره‌ای که حالا دیگر جایگاهش را در تقویم سینمایی کشور تثبیت کرده و با توجه به این میزان ماندگاری، باید تلاش بیشتری در جهت ارتقای استانداردهای سینمایی و نزدیک شدن به نرم یک جشنواره معتبر به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی جشنواره‌ای، به‌مانند یک جشنواره معتبر سینمایی، بخش‌های مختلفی چون فیلم کوتاه، مستند، فیلم بلند، فیلم بین‌المللی و . . . دارد نیاز دارد تا با تبلیغات مناسب، زمینه حضور حداکثری مخاطب را فراهم آورد

همین که مهم‌ترین نهاد شهری تصمیم گرفته در گیرودار تمامی مشکلاتی که دارد، این جشنواره را سرپا نگه‌داشته و المان‌های شهری به کار گرفته‌شده در آثار سینمایی را مورد ارزیابی قرار دهد، نشان می‌دهد که نباید به جشنواره شهر، به چشم یک اتفاق سینمایی موقت که اثرات کوتاه‌مدتی دارد، نگاه کرد. به منظور تحقق این مهم، جشنواره فیلم شهر، به تبلیغات هدفمند بسیاری نیاز دارد.

وقتی جشنواره‌ای، به‌مانند یک جشنواره معتبر سینمایی، بخش‌های مختلفی چون فیلم کوتاه، مستند، فیلم بلند، فیلم بین‌المللی و . . . دارد نیاز دارد تا با تبلیغات مناسب، زمینه حضور حداکثری مخاطب را فراهم آورد. پاشنه آشیل جشنواره شهر در حال حاضر، نداشتن مخاطبان کافی برای یک جشنواره معتبر سینمایی است. به‌عنوان مثال در همین دوره، برای نمایش فیلم ملاقات خصوصی که در جشنواره سال گذشته فجر، تا آخرین روز رای‌گیری مردمی، به عنوان نخستین فیلم مردمی قرار داشت و هنوز هم به روی پرده نرفته، تنها نیمی از سالن پر شد. همچنان که از یک جشنواره بزرگ جهانی، این انتظار می‌رود که برای نمایش فیلمی چون موقعیت مهدی، بیشتر از ۷ مخاطب در سالن حضور داشته باشند و . . . 

با توجه به اینکه جشنواره فیلم شهر در دیگر ارکان نظیر بهره‌مندی از تیم داوران سینمایی یا ساختارهای مربوط به برگزاری و اهدای جوایز، از شمایل جشنواره‌های بزرگ بهره می‌برد، حیف است که این میزان تلاش، با نبود مخاطب و رسانه، این‌چنین مورد ستایش قرار نگیرد. 

بنابراین لازم است در دوره‌های بعدی جشنواره، توجه ویژه‌تری بر روی حضور مخاطب، منتقدان و اهالی رسانه شود تا تراز این رویداد مهم سینمایی، در تقویم سینمایی کشور، بالاتر فته و جایگاه آن نزد مخاطبان، به موقعیتی که شایستگی‌اش را دارد، برسد.

برچسب‌ها موقعیت مهدی ملاقات خصوصی جشنواره فیلم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موقعیت مهدی ملاقات خصوصی جشنواره فیلم شهر موقعیت مهدی ملاقات خصوصی جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم شهر یک جشنواره معتبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان، اکران فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی و شبنم قربانی در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اطلس برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان تمساح خونی آمده است «ما می‌خوایم بزرگترین قورباغمونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خونریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم...!»

این فیلم در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای جواد عزتی به ارمغان آورد. 

علاقه‌مندان به حضور در این اکران‌های مردمی می‌توانند به مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما، بلیت‌های خود را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • اقتصاد پاشنه آشیل کشور است
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید