Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروش از طریق فضای مجازی یکی از مهمترین موضوعاتی میباشد که بیش از پیش باید به آن توجه کنید. با توجه به شیوع کرونا در دنیا و ایران اکثر کسب و کارها به ویژه شرکت های بزرگ به سمت فضای مجازی رفته اند تا فروش آنلاین داشته باشند. حتی یکی از مهمترین مشاغل ایجاد شده در همین زمان رکود کسب درآمد در منزل میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید بدانید که فضای مجازی ابعاد مختلفی دارد که بتوانید از آن به درآمد برسید. یکی از مهمترین بخش های آن سئو و وردپرس میباشد که در این مطلب قصد داریم بیشتر در این باره با شما صحبت کنیم.

چطور از سئو به درآمد برسیم؟

ممکن هست سوالی برایتان پیش آید که اصلا سئو چیست؟! قطعا برای همه شما یک بار پیش آمده است که حداقل یک بار در گوگل چیزیو سرچ کرده باشید، وقتی کلمه ای رو تو گوگل سرچ میکنید یکسری سایت برای شما به نمایش در میاد که ممکن است فکر کنید این سایت ها به صورت پیشفرض توسط گوگل نشون میده به شما! اما اینطور نیست باید گفت تمامی سایت هایی که در نتایج گوگل مشاهده میکنید همگی طبق یکسری فعالیت به نام «سئو» در نتایج به نمایش در میاد که شمار روی آنها کلیک میکنید و آنهارا مشاهده میکنید.

سئو مجموعه ای از کارهاست که بر روی سایت ها انجام میشود تا روی کلمات مشخص در نتایج گوگل حاضر شود و نمایش درآید.

آیا سئو فقط مربوط به ایران میباشد؟

خیر به هیچ عنوان محدود و مربوط به ایران نیست. سئو دانشی جهانیست که در هر کشوری میتوانید ازش استفاده کنید. اگر شما آموزش صفر تا صد سئو برتر آموز را دیده باشید میتوانید در هر کشوری که باشید به صورت دلاری هم ازش کسب درآمد کنید. طرف حساب شما برای سئو یک وبسایت هست که فعالیت های لازم را بر روی آن سایت انجام میدهید تا در نتایج گوگل حاضر شوید. محسن حبیبی راد متخصص سئو سایت برتر آموز در این باره گفت: سئو یعنی بدانید که چه حرکتی را کجا و چه موقع انجام دهید تا در نتایج گوگل پیشرفت کنید و رتبه های بالاتر را به خودتان اختصاص دهید.

آیا سئو روی هم نوع سایتی قابل انجام است؟

بله، شما میتوانید فعالیت سئو را روی هر نوع سایتی با هر cms انجام دهید و هیچ محدودیتی از این بابت ندارید. اما با توجه به اینکه وردپرس در ایران طرفداران بسیار بیشتری دارد عموما افراد به سمت وردپرس میروند. آن هم به خاطر راحتی کار با وردپرس و افزونه هایی که دارد و میتوان تغییرات را سریعتر بر روی وبسایت اعمال کرد وردپرس اینطور محبوب شده است. از همین رو اگر شما دوره آموزش وردپرس را دیده باشید قطعا میتوانید به خوبی در این زمینه فعالیت کنید. سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس ساخته شده است یکی از همین سایت های بهترین سایت آموزشی ایران برتر آموز میباشد که با وردپرس ساخته شده است.

ارتباط میزان سرچ ماهانه کلمات و سئو

یکی از مهمترین موضوعاتی که در زمینه سئو باید بدانید این است که اگر کلمه ای بیشتر سرچ شود به معنای فروش زیاد نیست! یا از همین رو اگر کلمه ای توسط کاربران در گوگل کم سرچ شود به معنای فروش کم وبسایت شما نیست! در سئو شما باید روی کلمات هدفمند بتوانید رتبه بگیرید و گوگل بالا باشید. برای مثال کلمه ای مثل خرید گوشی یک کلمه کلی هست و سخت برای سئو و کسی این کلمه را سرچ کند ممکن است هدفش خرید نباشید و بیشتر هدف دیدن قیمت های گوشی باشد، اما کسی که سرچ کند خرید گوشی سامسونگ a71 حافظه 128 گیگ یعنی دقیقا انتخابش را کرده است چی میخواد و میاد این سرچو انجام میده و احتمال خریدش به شدت بالاست.

سوال: آیا میتوان سئو انجام نداد و از تبلیغات گوگل استفاده کرد؟

پاسخبله میتوانید، اما باید این موضوع را بدانید که شما برای تبلیغات گوگل یا همان google ads باید هزینه بپردازید و تا هزینه ای پرداخت نکنید نمیتوانید در نتایج گوگل باشید. اما برای سئو شما نیاز نیست هزینه ای را پرداخت کنید فقط برای مسیر عملیات سئو تا وقتی که بخواهید رتبه بگیرد در نتایج گوگل هزینه هایی نیاز هست انجام بدین و بعدش شما هزینه خاصی ندارید و فقط درآمدهایی است که برای شما انجام میشود.

 



منبع: الف

کلیدواژه: یکی از مهمترین نتایج گوگل برتر آموز کلمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های آژاکس، چلسی، برایتون، لیورپول، تاتنهام، میلان و یوونتوس در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز یکشنبه

لیگ هلند (ولندام - آژاکس) ساعت ۱۶:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (برایتون - استون ویلا) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس لیگا آلمان (یونیون برلین - بوخوم) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس لیگا آلمان (آینتراخت فرانکفورت - بایرلورکوزن) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (لیورپول - تاتنهام) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

سری آ ایتالیا (میلان - جنوا) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لالیگا اسپانیا (سویا - گرانادا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (فامالیکائو - بنفیکا) ساعت ۲۳:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750662

دیگر خبرها

  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند