Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت گفت: تحولاتی ایجاد شده در وزارت ورزش و انتخاب مدیران خوب بوده است.

محمد رضا احمدی، نماینده مردم رشت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با عملکرد وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: به نظر من نسبت به قبل تلاش ایشان بیشتر شده است و عملکرد بهتری دارند. تحولاتی ایجاد شده و انتخاب مدیران خوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: به نظر من فرصت کافی نبوده و باید بیشتر به آقای وزیر فرصت بدهیم چرا که ورزش یک جامعه خیلی بزرگ و پراکنده است و باید به آن زمان بیشتری بدهیم تا نتیجه حاصل شود.

نماینده مردم رشت خاطرنشان کرد: به نظر بنده  آقای سجادی ورزش‌های قهرمانی و ورزش‌های عمومی را جدی گرفته و در انتصاب مدیران که هم دلسوز و هم انقلابی و هم ورزش دوست باشند دقت کنند. لذا با این توصیفات می‌توانند در روند ورزش کشور تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه نماینده مردم وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند

آفتاب‌‌نیوز :

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت این رشته در اصفهان اظهار داشت: حسینی که به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد، مدیری ملی، کارآزموده و کاربلد است؛ بیش از ۱۰۰۰ روز بود که هیأت با سرپرست اداره می‌شد و بودجه‌ای از طریق فدراسیون در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر تقدیم خواهد شد. 

وی افزود: امیدوارم ضرری که هیأت از این بلاتکلیفی متحمل شد، به زودی جبران شود، اصفهان ورزشکاران زیای دارد که تعدادی از آن‌ها به دلیل این وضعیت و چنددستگی به استان‌های دیگر رفتند، دلیلی برای این چند دستگی وجود نداشت جز این که مردم و کشور خود را دوست نداشته باشیم. 

ناظمی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اعتبار خوبی را در اختیار هیأت گذاشته است که من در سایر استان‌ها مثال آن را ندیدم، ۶۵۰ میلیون تومان در حساب هیأت وجود دارد که عدد خوبی برای شروع است، اما یک مدیر ملی باید درآمدزایی داشته باشد و از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف استفاده کند، روز‌های خوبی در پیش است. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان این که این وعده را می‌دهیم که میزبانی هر رویدادی که آمادگی برگزاری آن در اصفهان وجود داشته باشد را به این شهر بسپاریم، خاطرنشان کرد: دوره‌های مربی‌گری برگزار خواهیم کرد، هر کسی که امروز در مجمع شرکت کرده و رای داده است، وظیفه خود را انجام داده است و نباید طلبی از رئیس هیأت داشته باشد. 

وی ادامه داد: امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی در این هیأت انجام شود، توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است؛ تقویم کشوری بسته شده و مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده است.

ناظمی گفت: در ایران ۵۱ میلیون نفر گواهی‌نامه دارند که این خود یک ظرفیت است، برای جاده‌های مواصلاتی پرخطر و غیرایمن می‌توان برنامه‌هایی در جهت آگاهی و آموزش مردم تدارک دید.

طولانی شدن زمان سرپرستی این هیأت زیبنده نبود

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در حاشیه این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: حسینی با توجه به تجربیات خوب و سوابق اجرایی می‌تواند عملکرد قابل توجهی داشته باشد، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد. 

وی افزود: زیبنده اصفهان نبود که تا این اندازه زمان سرپرستی یک هیأت طولانی شود؛ چند مرحله مجوز فراخوان برای ثبت‌نام و برگزاری مجمع را داشتیم که هر بار به دلیلی این اتفاق رخ نمی‌داد. 

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری استان، مجموعه راهور، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ساز و کاری تعبیه شده است که با هزینه‌ای بسیار کم و در مدت کمتر از یک روز مردمی که علاقه‌مند و واجد شرایط هستند، گواهی‌نامه موتور سیکلت را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند