Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@03:49:45 GMT

شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۲۶۲

شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس

بر اثر درگیری فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بر اثر درگیری‌های شدید سحرگاه امروز یکشنبه ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۲ بین فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در حومه شهر قدیمی نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هلال احمر نابلس تصریح کرد: دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبود صبح» (۲۹ ساله) و «محمد العزیزی» (۲۲ ساله) در جریان هجوم نظامیان اشغالگر به شهر نابلس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند. نظامیان اشغالگر همچنان از رسیدن کادر پزشکی به محل جلوگیری می‌کنند.

این درگیری‌ها پس از یورش نظامیان یگان ویژه رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و به دنبال آن ورود ده‌ها خودروی نظامی از چند محور و محاصره محله «الیاسمینه» در بخش قدیمی این شهر رخ داد این در حالی است که هواپیما‌های شناسایی رژیم اشغالگر بر فراز منطقه گشت زنی می‌کردند. نظامیان اشغالگر همچنین چندین تک تیرانداز را بر روی پشت بام ساختمان‌ها در محله رأس العین در مجاورت بخش قدیمی نابلس مستقر کردند.

به گفته منابع محلی، همچنین درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر که خانه‌ای در بخش قدیمی نابلس را محاصره و به سمت آن راکت شلیک می‌کردند، اتفاق افتاد و این مسئله باعث شد تا نظامیان اشغالگر با نیرو‌های کمکی بیشتری به شهر نابلس یورش ببرند.

 

 



بر اساس گزارش چندین منبع، نظامیان اشغالگر پس از یک عملیات نظامی که ساعت‌ها در بخش قدیمی نابلس به طول انجامید، از این شهر عقب نشینی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نابلس شهادت فلسطینی کرانه باختری نظامیان اشغالگر دو جوان فلسطینی بخش قدیمی قدیمی نابلس شهر نابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک

دیگر خبرها

  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • دلیل منع ورود پزشک فلسطینی به اروپا
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم