Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی آبگرم واقع در محور اصلی سلماس - ارومیه با اشاره به اهمیت این پروژه در ایمن‌سازی و حذف نقطه حادثه خیز راه دسترسی به منطقه گردشگری روستای آبگرم اظهارداشت : این پروژه با مبلغ قرارداد ۴۶ میلیارد ریال و به طول ۴ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با شرح مختصری از اقدامات انجام گرفته در این پروژه گفت : بستر سازی به مقدار ۸۴۰۰ متر مربع، خاکبرداری به مقدار ۴۰ هزار متر مکعب، خاکریزی به مقدار ۳ هزار مترمکعب، پی کنی به مقدار ۷ هزار متر مکعب، قالب‌بندی به مقدار نزدیک به ۳ هزار متر مربع، بتن‌ریزی به مقدار ۲۷۰۰ مترمکعب و آرماتور بندی به مقدار بالغ بر ۱۸ هزار کیلوگرم از شاخص ترین اقدامات انجام شده در راستای اجرای این پروژه بوده است.

آرامون ضمن تاکید بر اتمام سریع پروژه حذف نقطه پر حادثه آبگرم شهرستان سلماس و مرتفع شدن چالش‌های پیش روی آن اظهار داشت : برای رفاه و تردد ایمن گردشگران و اهالی این روستا پیش بینی می‌شود با تامین به موقع اعتبارات شاهد اتمام کامل آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

گفتنی است آبگرم ( ایسی سو ) روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان سلماس استان آذربایجان‌غربی که از محل‌های دیدنی و گردشگری آن می‌توان به مجتمع آب درمانی آبگرم ( ایستی سو )، زیارتگاه انس ابن مالک و مسجد امام شافعی ایسی سو ، آبشار شور دره، قهوه‌خانه مخروبه و نیز طبیعت زیبا روستا اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلماس ایمن سازی راه ها راه داری شهرستان سلماس هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه