Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@05:41:54 GMT

حق‌آبه هیرمند به نتیجه نرسیده است!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۹۶۸

حق‌آبه هیرمند به نتیجه نرسیده است!

رییس سازمان محیط زیست گفت: مسئولان افغانستان زیر بار اعداد و ارقام ایران در خصوص حق‌آبه هیرمند نمی‌روند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به آخرین وضعیت رهاسازی حق‌آبه رودخانه هیرمند گفت: مسئولان افغانستان زیر بار اعداد و ارقام ایران در خصوص حق‌آبه هیرمند نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان محیط زیست درباره آخرین پیگیرِها درباره رهاسازی حق‌آبه هیرمند اظهار کرد: وزارت نیرو با همتایان خود در کشور افغانستان جلسه داشته است اما متاسفانه این جلسات به نتیجه نرسیده است چون طرف مقابل زیر بار اعداد و ارقام ما نمی‌رود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات با اردوغان - رییس جمهوری ترکیه -در تهران درباره موضوعات زیست‌محیطی و سدهای ساخته شده در این کشور صحبت شد؟ گفت: با اردوغان در این زمینه صحبت نشده است اما مباحثی که در اجلاس محیط زیست مطرح شد، در حال پیگیری است.

سلاجقه در پایان درباره پیشنهاد رئیس جمهوری کشورمان در خصوص ایجاد صندوق منطقه‌ای برای مقابله با ریزگردها اطهارکرد: سنگ بنای این کار گذاشته شده است و تاسیس آن دنبال می‌شود. ایران باید سهم خود را برای این صندوق تعیین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان محیط زیست حق آبه هیرمند طالبان افغانستان سیستان و بلوچستان حق آبه هیرمند محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از کشف، جمع آوری و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهی از صیادان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • فیلم/ رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • فیلم| رئیسی: تحریم‌ِ ایران به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله