Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،رییس مجلس شورای اسلامی در مورد اختصاص قیر یارانه‌ای به روستاها گفت: این موضوع باید خارج از نوبت در صحن علنی مجلس بررسی شود.

سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز -یکشنبه، ۲ مردادماه- مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به موضوع عدم تخصیص قیر به روستاها مطرح کرد: ۴ ماه از سال گذشته است ما بارها گفته ایم این قیری که به درد مردم روستا می خورد را دولت سالانه ۲ میلیون تن در اختیار دستگاه ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخوش بیان داشت: الان ۴ ماه است که این موضوع دست به دست در مجلس می چرخد و آقای رئیس از شما خواهش می کنم این موضوع را به دست کمیسیون عمران بسپارید، زمان دارد می گذرد.

قالیباف  در پاسخ به دلخوش مطرح کرد: در مورد قیر، این موضوع در یک لایحه آمده است که کمیسیون اصلی آن برنامه و بودجه است؛  موضوع گمرک و قیر مطرح است ولی از آنجا که کمیسیون فرعی موضوع قیر، کمیسیون عمران است پیشنهاد  این کمیسیون  در مورد قیر بدون تغییر مطرح شود و  این هفته به صحن بیاید.

وی ادامه داد: فوریت لایحه دولت هم در این زمینه رأی نیاورد و به صورت عادی به کمیسیون رفته، ان شاءالله مجلس همراهی می کند که این هفته به صحن بیاید و خارج از نوبت هم در موضوع گمرک و هم در موضوع تخصیص قیر بررسی شود.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود