Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:42:18 GMT

قاضی نمونه استان البرز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۲۷۸

قاضی نمونه استان البرز معرفی شد

در نشست شورای مدیران دادگستری استان البرز، علاوه بر بررسی عملکرد سه ماهه این مجموعه تقدیرنامه رئیس قوه قضائیه به مدیر، قاضی و کارمند نمونه دادگستری البرز اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این نشست که صبح امروز یکشنبه برگزار شد از حسین اعظمی چهاربرج به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضائیه در سال 1400، محمد امین عبدی به عنوان قاضی نمونه سال 1400و فرامرز نظری و سعید ملایی به عنوان کارمندان نمونه 1400 با اهدای لوح تقدیر به امضای رئیس قوه قضائیه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارنامه های قضایی مربوط به قضات نمونه که توسط دادسرای انتظامی بررسی و به امضاء دادستان انتظامی قضات رسیده بود به مدیران قضایی حاضر در نشست شورای مدیران توسط رئیس کل دادگستری استان البرز تقدیم شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این نشست با اشاره به برگزاری همایش سراسری قوه قضائیه که با حضور روسای قوای سه گانه در هفته قوه قضائیه برگزار شد و همچنین دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و مسئولان قوه قضائیه به تبیین مباحث همایش سراسری قوه قضائیه و همچنین مطالبات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب از دستگاه قضایی پرداخت.

 حسین فاضالی هریکندی به تبیین دستورات هشت گانه رهبر معظم انقلاب به دستگاه قضایی پرداخت و هریک از این محورها یعنی «عمل با قدرت به سند تحول قوه قضائیه»؛ «مبارزه جدی با فساد و ساختارهای فسادزا»؛ «شناسایی و تشویق افراد زحمت کش در درون قوه قضائیه»؛ «معطل نماندن ماموریت های قوه قضائیه از جمله حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم»؛ «برخورد با برهم زنندگان امنیت روانی مردم»؛ «به نتیجه رساندن پرونده ها و پرهیز از ناتمام گذاشتن کارها»؛ «حاکم شدن نگاه همه جانبه در ارتباطات قوه قضائیه و ضابطین قضایی»؛ «تقویت دانش قضایی و اتقان احکام دادگاه» را تبیین و بر لزوم پیگیری و اجرای فرامین مقام معظم رهبری از سوی همه مدیران دادگستری کل استان البرز تاکید کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی البرز قاضی استان البرز قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چرا که این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

محمد کرمی گفت: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ی حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا به عهده آنها قرار داد. امروز با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک اراده الهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما برای پیاده کردن اسلام عزیز به میدان آمده‌ایم، تصریح کرد: امامین انقلاب به خوبی این مجموعه عظیم را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا هدایت فرموده‌اند. امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ی مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هرکس به خدا وصل شود در واقع همه عالم از آن اوست و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، عنوان کرد: امروز ملت ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وصل به خدای متعال است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد. رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ی جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می کند.

کرمی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران با هم می شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است. ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم. سیستان و بلوچستان یک استان ثروتمند بوده و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به آن حساس شده است.

در پایان  از تلاش‌های حجت‌الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل سابق دادگستری استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد