Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در بازدید میدانی از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام - مهران اظهار داشت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیر ایلام - مهران نیاز است.

وی افزود: هم اکنون استان‌های معین مازندران و زنجان در مسیر ایلام به مهران در حال فعالیت هستند که البته استان های البرز، لرستان و قزوین نیز پیش از این در مسیر پل شهید صلواتی و کنجانچم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت پنج استان معین در تکمیل زیرساخت های مهران

استاندار ایلام تاکید کرد: همکاری دستگاه های مختلف در زمینه تکمیل زیرساخت های اربعین مطلوب است و پنج استان معین مازندران، زنجان، قزوین، البرز و لرستان برای تسریع در ساخت پل های مسیر مشارکت داشته اند که هم اکنون استان های مازندران و زنجان کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند.

بهرام نیا اضافه کرد: با توجه به فاصله کم زمانی تا اربعین باید فعالیت های دستگاه‌های متولی در ایجاد زیرساخت‌های اربعین تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه در مسیر ایلام به مهران برای خدمات دهی به زائران مواکبی پیش بینی شده است، اضافه کرد: در پایانه مرزی مهران نیز به میزان لازم برای خدمات دهی به زائران مواکب مستقر خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین طی تماس تلفنی با نماینده قرارگاه خاتم مستقر در کرمانشاه خواستار اعزام چهار دستگاه کامیون، ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدزور و یک دستگاه آبپاش به استان ایلام برای تسریع در تکمیل عرشه پل شهید صلواتی شد.

تامین آب پارکینگ اربعین

بهرام نیا یادآور شد: تامین آب آشامیدنی پارکینگ اربعین به طول چهار کیلومتر با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و انتقال ۲۰ لیتر آب در ثانیه تا ۲۰ مردادماه به اتمام می رسد و آب مورد نیاز این مخزن از چاه های سطح شهر ایلام تامین می شود.

وی در بازدید از پروژه تامین آب آشامیدنی پارکینگ اربعین هم توضیح داد: این طرح به طول چهار کیلومتر با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب و انتقال ۲۰ لیتر آب در ثانیه تا ۲۰ مرادماه به اتمام می رسد و آب مورد نیاز این مخزن از چاه های سطح شهر ایلام تامین می شود.

ایجاد ۲۱ هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی مهران

بهرام نیا در بازدید از سایبان ها و سیستم های خنک کننده پایانه مرزی مهران  هم گفت: ۲۱ هزار متر مربع سایبان در حال ساخت است و ظرف ۱۵ روز آینده با کشور عراق جهت ایجاد و نصب سایبان در گیت های مرز زرباطیه هماهنگ خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود

برچسب‌ها ایلام پایانه مرزی مهران بازدید توسعه زیرساخت ارتباطی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پایانه مرزی مهران بازدید ایلام پایانه مرزی مهران بازدید توسعه زیرساخت ارتباطی اربعین پایانه مرزی مهران مسیر ایلام بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود