Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:21:13 GMT

روایت یک قتل در تالار سایه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۵۶۲

نمایش «الکترا» عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز هفتم مرداد ماه به کارگردانی فرزاد امینی در تالار سایه این مجموعه به صحنه می رود.

به گزارش ایسنا، «الکترا» عنوان یکی از جدیدترین نمایش های مجوعه تئاتر شهر است که از روز هفتم مرداد ماه  سال جاری به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی در تالار سایه اجرای خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر نمایشی که بر اساس روایت «اوریپید» و «اشیل» به نگارش درآمده ، (به ترتیب حروف الفبا) نازنین زهرا برومند، آزیتا رحیمی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی به عنوان بازیگر حضور دارند.

محمد علی کنجدی دستیار کارگردان و عکاس تمرین و اجرا، پارمیس امینی طراح لباس،  میثم خانکی طراح نور، رامین امینی عکس پوستر، امیرعباس مختاری (تایپو گرافی الکترا و طراح پوستر)، پریسا گردشی گریم، زهرا حسن زاده دوخت لباس  دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

فرزاد امینی درباره این نمایش نوشته است: «آگاممنون شاه یونان دخترش ایفی ژنی را قربانی می‌کند و کلیتمنسترا که مادر  است ، دلشکسته اما پر از غضب از شوهرش انتقام میگیرد و آگاممنون را به قتل می رساند، سلسلهٔ خشم و فقدانِ شفقت ادامه می یابد و الهه انتقام این بار چاقو را در کف دستانِ «الکترا» می گذارد تا به انتقامِ قتل آگاممنون، پدرش؛ مادرِ خود را بکشد. تراژدی الکترا تسلسل خون ریختن تا فروپاشیِ کامل یک دودمان است.»

نمایش «الکترا» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی روزهای هفتم تا بیست و سوم مرداد ماه ساعت 19 به مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالار سایه فرزاد امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان ۱۷ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد، هر روز ساعت ۱۷:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

منصوره بنی احمد، ایمان حاج عظیمیان، ایمان راد، علی رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا سامنی، هلنا سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا مجد، امیر مرسلی و ایلیا موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش اولین فعالیت حرفه‌ای گروه هنری مهشید به سرپرستی ایمان راد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: شهاب شریفی، نوازنده:  مانی مهربان، طراح گریم: سوگل بهرام‌پور، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: هنگامه ذوذهب، طراح پوستر و گرافیست: الهه معینی، دستیاران کارگردان: نگار خانی پور، مسعود محمدنیا، دستیاران صحنه: محراب عامریان، علی خاکپور، مریم اشرف زاده، دستیار لباس: تینا عبدالحسینی، مجریان گریم: نسترن مجد، هلنا سعادت، عکاس: دنا جم، حمید بازاری.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/teatral۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی