Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@08:38:25 GMT

وضعیت حقوق کارکنان شهرداری در حال بررسی است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۷۳۸

وضعیت حقوق کارکنان شهرداری در حال بررسی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری در حال بررسی است، به رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور، نامه‌ای در خصوص این چالش نوشته شده است و شورای اسلامی شهر درخواست اصلاح مشکلات موجود را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، امروز _یک‌شنبه دوم مردادماه_ در جمع خبرنگاران در خصوص خبر وزیر راه مبنی بر ۱۰ برابر شدن صدور پروانه ساخت، اظهار کرد: باید آمار گفته و ارائه شود، چرا که آماری که داریم، این صحبت را تأیید نمی‌کند، لازم است بدانیم در تهران وضعیت مناسبی در زمینه صدور پروانه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تهران، گفت: این موضوع در حال بررسی است و به رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور، نامه‌ای در خصوص این چالش نوشته شده است و شورای اسلامی شهر درخواست اصلاح مشکلات موجود را دارد. اشکالاتی در صدور پایه و مبنای احکام گرفته شده است که از معاون برنامه‌ریزی درخواست کرده‌ایم، این مشکلات را بررسی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب قانون درآمدهای پایدار در شورای نگهبان، تصریح کرد: هنوز مصوبه را مطالعه نکرده‌ام، همچنین نظر شورای نگهبان این است که شورای اسلامی شهر نباید کار اجرایی انجام دهد.

در حال تکمیل است…

کد خبر 590402

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران جلسه علنی شورای شهر تهران رئیس جمهور افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان شورای اسلامی شهر تهران کارکنان شهرداری شهرداري تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان