Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فدراسیون جهانی والیبال در جدیدترین گزارش خود راجع به حذف لهستان و ایتالیا در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال شب گذشته با انجام 2 مسابقه به پایان رسید و تکلیف 2 تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها مشخص شد. بازی فینال بین تیم‌های ملی والیبال آمریکا و فرانسه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا با پیروزی 3 - صفر برابر لهستان موفق شد به دیدار نهایی صعود کند و فرانسه هم در مصاف با میزبان مسابقات (ایتالیا) توانست با برتری 3 - صفر جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کند.
فدراسیون جهانی والیبال بعد از دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌ها و ناکامی لهستان و ایتالیا از رسیدن به دیدار نهایی نوشت: آمریکا و فرانسه برای قهرمانی در لیگ ملت‌های والیبال مردان در سال 2022 تلاش می‌کنند.
آمریکایی‌ها برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ ملت‌های والیبال صعود کردند و باید گفت: آمریکا در هر 3 دست موفق شد بازی را به خوبی کنترل کند. درباره ایتالیا هم باید گفت که بر خلاف حمایت پرشور تماشاگران ایتالیایی تیم ملی فرانسه موفق شد به پیروزی دست پیدا کرده و به فینال لیگ ملت‌ها صعود کند.
دیدار فینال لیگ ملت‌های والیبال در سال 2022 امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه بین تیم‌های آمریکا و فرانسه برگزار می‌شود. پیش از این مسابقه تیم‌های لهستان و ایتالیا از ساعت 20 و 30 دقیقه باید در دیدار رده بندی رو در روی هم قرار بگیرند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فدراسیون لیگ ملت های والیبال لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد