Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحجت مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون چهار هزار ۸۳۲ دستگاه خودرو در سامانه GCR.niopdc.ir برای تبدیل به دوگانه‌سوز در سطح منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که تعدادی انجام شده و ۹۴۱ دستگاه خودرو دیگر هم در صف تبدیل شدن به تجهیزات گازسوز هستند.

وی با اشاره به آغاز دوگانه‌سوز کردن اینترنتی خودروهای مسافربر با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت خودروهای پر مصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده است و بر این اساس  حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز نسبت به تبدیل خودرو به تجهیزات دوگانه‌سوز اقدام کنند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: اردبیل از استان‌های موفق در اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروها در سطح کشور است.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش آمار خودروهای دوگانه‌سوز عمومی در کنار صرفه‌جویی در مصرف بنزین ، سطح آلایندگی هوای مرکز و شهرستان‌های استان نیز بمراتب کاهش خواهد یافت.

۶۹ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی (سی‌ان‌جی) در استان اردبیل بطور میانگین روزانه بالغ بر ۶۴۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده برای خودروهای دوگانه‌سوز عرضه می‌کنند.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل نفت کم فروشی جایگاه های سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل نفت خلخال استان اردبیل نفت کم فروشی جایگاه های سوخت دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • لوازم یدکی رنو
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات