Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:59:09 GMT

تجلیل از فرنگی‌کاران قم در فدراسیون کشتی 

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۹۶۵

تجلیل از فرنگی‌کاران قم در فدراسیون کشتی 

ایسنا/قم رئیس هیئت کشتی استان قم خبرداد: از ۵ فرنگی کار ملی‌پوش استان قم در محل فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

هادی علیایی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و کادر اجرایی هیات کشتی استان قم در محل فدراسیون از ۵ فرنگی ملی پوش و حاضر در اردوی های تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم از محمد جواد رضایی فرنگی کار ۶۷کیلوگرمی استان قم اعزامی به مسابقات هم بستگی کشورهای اسلامی تجلیل به عمل آمد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: همچنین از امیر عبدی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم استان قم و ملی پوش تیم کشتی فرنگی جوانان ایران اعزامی به مسابقات جهانی بلغارستان به واسطه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا و تصاحب مدال طلای مسابقات جام بین‌المللی ساساری ایتالیا تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: مهدی جواهری قهرمان مسابقات بین‌المللی جام ساساری ایتالیا در وزن ۵۵ کیلوگرم و دارنده نشان برنز پیکارهای جام تختی در سال ۱۴۰۰ در اهواز از دیگر فرنگی کاران قمی بود که در این مراسم تجلیل شد.

علیایی در پایان اظهار داشت: مهدی علیزاده پورنیا مربی سازنده کشتی فرنگی استان قم که به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا  بر بام قاره کهن ایستاد از دیگر نفراتی بود که مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک