Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست "ایران قوی" در دانشگاه قم از تلاش دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی گفت.

سردار پاسدار مهدی اباذری، شامگاه ۱ مردادماه، در نشستی با موضوع "ایران قوی" که در حاشیه رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به جمله "خرمشهرها درپیش است" که رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند، گفت: نکته اول این است که بدانیم خدا با ماست، باور به این جمله موفقیت در همه مسائل را دربر دارد، این موضوع را در سرتاسر مبارزات دیده‌ایم، برای مثال بسیار دیده ایم که سربازان آمریکایی با همه تجهیزاتشان دربرابر سپاه ما دچار خودباختگی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دستیابی به اهداف انقلاب بیان کرد: برای رسیدن به مقصد، اول به آرمان بزرگ و پس از آن رهبر بزرگ نیاز است که ما از آن بهره‌مند هستیم.

اباذری با اشاره به وصیت‌نامه شهید مدافع حرم عباس دانشگر عنوان کرد: باید به این شهید حسادت کرد، این جوان جهانی می اندیشید؛ "دردهایم کو؟ " و "من از سکون می‌ترسم" بخش‌های مهمی از وصیت‌نامه اوست که افق اندیشه‌های او را آشکار می‌کند؛ آگاهی از این موضوع که انسان مساوی است با درد بسیار مهم است.

وی با اشاره به نظریه استراتژیست معروف آمریکایی که بیان می‌کند "انقلاب اسلامی خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب، در سراسر تاریخ است"، تصریح کرد: آمریکای نیمه دوم قرن بیستم و نیمه اول قرن بیست و یکم قدرت متمرکزی داشت که با گذشت زمان دچار افول شد، این امر نشان از پایان امپراتوری آمریکایی است.

سردار اباذری ادامه داد: اگر می‌خواهید انقلاب اسلامی را بشناسید باید ببینید چرا دشمن دارد و این دشمنان چه‌کسانی هستند.

وی درباره تلاش دشمنان برای آسیب به انقلاب اسلامی بیان کرد: در حوزه نرم و نیمه سخت، شدت فشار هر روز افزایش یافته است، دو مورد از تلاش های آنان موضوع جنگ طبس و دیگری حضورشان در خلیج فارس است.

اباذری در رابطه راهبرد آمریکا در مقابل نظام‌ جمهوری اسلامی عنوان کرد: راهبرد آمریکا می‌تواند در دو زمینه باشد، براندازی نرم و براندازی سخت.

وی افزود: "براندازی نرم" به معنی حفظ شکل حکومت و از بین بردن ماهیت و محتوای آن است که از طریق جنگ ترکیبی (هیبریدی) و فشار حداکثری در حوزه های اقتصادی، تجاری، علمی، نظامی، سیاسی و جنگ نرم انجام می‌شود.

وی با طرح این پرسش که آیا رویارویی آمریکا و جمهوری اسلامی در حوزه سخت اتفاق خواهد افتاد، گفت: همواره در جبهه مقابل آمریکا قرار داشته‌ایم اما از عواملی که این رویارویی را منتفی می‌کند می‌توان به کوتاه آمدن ایران یا امریکا، تضعیف قدرت آمریکا و یا قدرت یافتن ایران اسلامی اشاره کرد که با توجه به شرایط، تنها راه حل موجود قدرت یافتن ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه قم استان قم انقلاب اسلامی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899342

دیگر خبرها

  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است