Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:37:31 GMT

خرید انواع ماسک تنفسی برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۱۵۵

خرید انواع ماسک تنفسی برای مقابله با کرونا

برای خرید یک ماسک که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد به کجا می روید و یا به کدام مرکز فروش سفارش خود را می‌دهید؟

به نظر شما کدام برند ماسک برای استفاده‌ی هر روز ما مناسب‌تر است؟ شما کدام برند مورد اطمینان را می‌شناسید و برای خرید خود انتخاب می‌نمایید؟ آیا از خرید ماسک با کیفیت پایین ولی ارزان راضی هستید و یا اینکه از برندی معتبر با بهترین قیمت استقبال می‌نمایید؟

معرفی انواع برندهای تولید کننده ماسک

قبل از خرید این کالای در حال حاضر پراستفاده و با ارزش باید حتماً با برندهای معتبری که آن را تولید می‌نمایند آشنا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا تنوع این محصول با بسیاری از نمونه‌های تقلبی که در اکثر موارد بسیار ارزان نیز می‌باشند به دلیل سوء استفاده از موقعیت این بیماری در کشور بسیار فراوان دیده می‌شود. و حتی متاسفانه این کالا در بسته‌های بسیار ساده مشمایی بدون هیچ علامت کیفیت و یا اعتباری که نشان از بسته بندی شدن با دست و بدون رعایت اصول بهداشتی را به همراه دارد، در کنار خیابان و یا حتی فروشگاه‌های خرید با قیمت بسیار مناسب و تعداد بالا به فروش می‌رسد. در صورتی که مصرف ماسک علاوه بر مزیت‌هایی که دارد معایب بسیار زیادی را نیز برای بدن به دلیل کیفیت پایین می‌تواند داشته باشد. ایجاد حسایست های تنفسی و پوستی یکی از شایع‌ترین این معایب است که در این مدت دو سال بسیار دیده شده و همین موضوع سبب می‌شود که به مسئله کیفیت در کنار قیمت مناسب اهمیت بیشتری را بدهیم.

و اما برندهای باکیفیت این محصول که بعد از دستور سازمان بهداشت برای تولید این محصول با تعداد بسیار بالا در داروخانه و یا مراکز معتبر فروش این کالا دیده شده‌اند شامل:

کی اف تهران ماسک مزرعه دی ماسک دوازده رو هشت می ماسک پی اس ان ام اس ای پروتکت امرون آرمان ماسک اکسیژن فست ماسک گرین لایف بیتا اف پی اس

و غیره...

هستند که تمامی این محصولات در بسته بندی‌های بهداشتی مورد تایید سازمان بهداشت قرار دارند و به صورت ماسک‌های ۳، ۴، ۵ لایه تولید شده‌اند. و در مدل‌های ساده پرستاری و یا سه بعدی با انواع رنگ پر کاربرد به فروش می‌رسند.

ماسک ارزان از کجا بخریم؟

به دلیل استفاده هر روزه و یا هر ساعته ما از ماسک همه ی ما به دنبال قیمت پایین این کالا می‌باشیم اما در کنار این موضوع نیز می‌خواهیم مدل با کیفیت آن را نیز استفاده نماییم. پس در قدم اول به سراغ داروخانه‌ها می‌رویم زیرا ماسک را به عنوان یک کالای پزشکی بهداشتی می‌شناسیم. اما آیا فقط می‌توان از طریق داروخانه‌ها این کالا را تهیه کرد؟ خوب صد در صد به دلیل نیاز بسیار به این کالا مراکز فروش معتبری نیز به جز داروخانه‌ها هستند که بتوان از آنها خرید نمود. ولی اگر ما به دنبال خرید تعداد بالای این کالا باشیم بازهم می‌توانیم آن را از داروخانه تهیه کنیم؟ زیرا ممکن است که ما یک شرکت و یا سازمانی با تعداد کارمندان بالا داشته باشیم که برای کارمندان خود ماسک را خرید می‌نماییم. پس آیا داروخانه می‌تواند مرکز مناسبی برای خرید ما باشد؟ شاید این فکر به ذهن ما برسد که از خود شرکت‌های تولید کننده ماسک خریدمان را انجام دهیم. اما آیا آنها با تعدادی که ما نیاز داریم مایل به فروش می‌باشند؟ و حاضر به همکاری با ما تا چه زمانی هستند؟

در این مقاله شما با شرکتی آشنا می‌شوید که انواع ماسک با کیفیت را با ارزان‌ترین قیمت عمده بازار به صورت تکی یا تعداد بالا به فروش می‌رساند. و حتی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز فروشی به صورت سازمانی در نظر گرفته تا این نهادها بتوانند به راحتی خرید خود را بدون هیچ دغدغه‌ای انجام دهند.

شرکت تامین فلات که به عنوان اولین تامین کننده ی کلیه‌ی ملزومات اداری می‌باشد از زمان شیوع بیماری کرونا انواع ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح معتبر را با ارزان‌ترین قیمت عمده به فروش می‌رساند. این کالاها از معتبرترین برندهای بازار تهیه می‌شوند و با ارائه فاکتور رسمی و مرجوعی بلامانع و همچنین ارسال رایگان در تهران و ارسال به تمام نقاط کشور به دست مصرف کنندگان متقاضی این کالاها می‌رسند. هدف اصلی شرکت تامین فلات رضایت مشتریان محترمی می‌باشد که با سفارش خود تامین فلات را انتخاب می‌نمایند و اعتماد خود را به این شرکت از خرید این محصول بهداشتی پراستفاده نشان می‌دهند. بنابراین، این شرکت با خرید برندهای معتبر ماسک از طریق کارشناسان بازرگانی خود رضایت مشتریان خود را بیشتر از همیشه جلب نموده و پاسخ اعتمادشان را با فروش یک کالای با کیفیت ارزان می‌دهد.

جهت خرید عمده ماسک از شرکت تامین فلات کلیک کنید.

لیست قیمت انواع ماسک تنفسی

همان طور که گفته شد بعد از کیفیت، برای هر مصرف کننده‌ای قیمت محصولی را که خریداری می‌نماید اهمیت زیادی دارد. مخصوصاً در مورد کالایی مانند ماسک که امروزه بسیار مصرف می‌باشد. آگاهی از دانستن قیمت انواع ماسک حق طبیعی هر خریدار است. اما متاسفانه امروزه به دلیل نوساناتی که از لحاظ قیمت در کشور رخ می‌دهد اکثر فروشندگان یا برای کالای خود قیمتی را ندارند و یا اینکه قیمت‌های خود را آبدیت و یا به روز نمی‌نمایند. بنابراین هر خریدار مجبور به پرسش در مورد این موضوع از فروشندگان می‌شود که این خود می‌تواند وقت زیادی را از شخص خریدار بگیرد.

خوشبختانه شرکت تامین فلات با داشتن امکان آپدیت یا به روز شدن قیمت تمامی کالاهای خود در سایت شرکت توانسته این مشکل را برای خریداران محترم به خصوص مسئولین خرید عزیز سازمان‌ها و شرکت‌ها رفع نماید. و آخرین قیمت‌های خود را به صورت روزانه در سایت شرکت داشته باشد تا هم در زمان خرید وقت کمتری را خریدار صرف نماید وهم بتواند برای خرید خود با مقایسه‌ای که انجام می‌دهد بهترین تصمیم را بگیرد.

در جدول زیر شما می‌توانید آخرین قیمت برندهای معتبر قابل سفارش و فروش در شرکت تامین فلات را مشاهده نمایید. قیمت‌ها برای تیر ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

برند

مدل

رنگ

قیمت به

تومان

قیمت با

تخفیف

کی اف

۵ لایه ۳ بعدی

تنوع رنگی

۴۹,۷۵۰

تهران ماسک

۴ لایه ۳ بعدی

سفید

۲۳,۵۰۰

۱۸,۵۰۰

دوازده رو هشت

۳ لایه پرستاری

تنوع رنگی

۷,۹۰۰

دی ماسک

۵ لایه ۳ بعدی

سفید

۷۵,۰۰۰

مزرعه

۳ لایه پرستاری

تنوع رنگی

۲۶,۰۰۰

در این جدول برخی از اسامی معتبر ماسک با تمامی اطلاعات کامل ازاین محصول برای خریداران محترم ماسک آورده شده است. شما می‌توانید از طریق سایت شرکت تامین فلات و یا تماس با کارشناسان فروش شرکت از آخرین قیمت‌های این محصول نیز اطلاع کسب نمایید.

امید داریم بتوانیم در کنار هم با رعایت کامل نکات بهداشتی این بیماری را برای همیشه از کشورمان ریشه کن نماییم.

کد خبر 590433

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انواع ماسک استفاده از ماسک ماسک ماسک صورت کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت تامین فلات انواع ماسک برای خرید قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا

معامله ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۶.۱ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته‌ای که گذشت 400 شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله 3 میلیون و 281 هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش 36.1 هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات 10 شرکت برتر 15.9 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بر این اساس بورس کالای ایران برترین های بورس کالا در هفته منتهی به 7 اردیبهشت را براساس ارزش فروش شرکت ها در بازار فیزیکی اعلام کرد که جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

. ملی صنایع مس ایران (فملی) با ثبت معامله 6 هزار و 400 تن تمس کاتد، مس کم عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش 2 هزار و 805 میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

. فولاد خوزستان (فخوز) با فروش 138 هزار و 400 تن شمش بلوم، آهن اسفنجی، تختال و آرگون به ارزش 2 هزار و 729 میلیارد تومان، دوم شد.

. فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با فروش 85 هزار و 500 تن شمش بلوم و ضایعات نرمه آهن اسفنجی به ارزش 2 هزار و 3 میلیارد تومان، سوم شد.

. مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با ثبت معامله 11 هزار و 850 تن شمش آلومینیوم به ارزش یک هزار و 821 میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

. پالایش نفت اصفهان (شپنا) با فروش 104 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله به ارزش یک هزار و 486 میلیارد تومان پنجم شد.

. مجتمع فولاد خراسان (فخاس) با ثبت معامله 55 هزار تن شمش بلوم و میلگرد به ارزش یک هزار و 298 میلیارد تومان، ششم شد.

. معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با فروش 245 هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و 53 میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

. معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) نیز با ثبت معامله 190 هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش یک هزار و یک میلیارد تومان هشتم شد.

. پالایش نفت بندرعباس (شبندر) 64 هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش 962 میلیارد تومان فروخت نهم شد.

. صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش 162 هزار تن گندله سنگ آهن و ثبت ارزش 816 میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد