Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:36:21 GMT

تسهیلات بانکی در استان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۱۷۲

تسهیلات بانکی در استان بوشهر عادلانه توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان بوشهر اظهار داشت: تحول اقتصادی و اشتغال‌زایی به عنوان یک اولویت مهم در استان بوشهر مد نظر است و برنامه‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

وی خواستار تسریع در امور سرمایه‌گذاری و اجرای برنامه‌های ابلاغی استاندار در عرصه طرح‌های اقتصادی شد و بیان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در استان باعث تحولی عظیم در عرصه ایجاد اشتغال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهای اولویت‌دار تعریف می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان تخصیص و ابلاغ شده که در طول سال افزایش می‌یابد.

وی از توزیع اعتبارات اشتغال استان به صورت عادلانه خبر داد و بیان کرد: شهرهای اولویت‌دار تعریف می‌شود و این اعتبارات بر اساس مزیت نسبی بین شهرستان‌های استان بوشهر توزیع خواهد شد.

باستین تاکید کرد: در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و توزیع تسهیلات بانکی باید آمادگی لازم در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها وجود داشته باشد.

لزوم ثبت وضعیت اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر ثبت شغل‌های ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال ادامه داد: عملکرد استان‌ها در عرصه اشتغال‌زایی بر اساس ثبت در سامانه یاد شده ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش استانی در عرصه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی تخصیص می‌یابد.

کد خبر 5545704

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد جهرم سیلاب اردبیل سنندج خراسان رضوی عکس استانها اقتصادی و اشتغال زایی طرح های اقتصادی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با بانک‌ها پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی گفت: حدود ۵ هزار و ۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحد‌های روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده، اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است. روستا بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: بانک ها موظفند زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را ، کاهش کنند. وی به نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان تاکید کرد و گفت: تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود. به گفته معاون استاندار در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید اینگونه باشد.  روستا با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحد‌ها هستیم. مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ درصد واحد‌های مسکن روستایی مقاوم سازی شدند و در صورتی که تسهیلات بانکی پرداخت شود به ۷۲ درصد خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی