Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 5 تن برنج خارجی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان "آوج" خبر داد.

سرهنگ"داود عبدالمالکی"  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی اقلام ضروری خانوار در یکی از انبارهای شهرستان آوج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده سازمان صمت به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن 5 تن برنج خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف موتور سیکلت قاچاق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"بهروز لامعی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت خارجی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی حوزه پاسگاه انتظامی "ناصرآباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی موتور سیکلت کشف شده، حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، از مردم خواست: تا در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت در زمینه خرید، فروش و نگهداری اقلام قاچاق سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

این خبر تکمیل می شود ..............

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث فرمانده انتظامی موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به پرونده نگهداری دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز که افزون بر ضبط کالای کشف شده، متخلفان را به پرداخت سه میلیارد ۳۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور، قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان برشمرد و گفت: برای صیانت از حقوق تولید کنندگان و امنیت بازار به ویژه در سالی که با شعار جهش تولید و مشارکت مردم نام گذاری شده با هرگونه خرید فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی