Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل در پیش بودن اربعین و ورود زائران از ۲ مسیر مهم به شهرستان هرسین، ایمن‌سازی و به ویژه رفع نقاط حادثه خیز توسط راهداری در دست اقدام است و ورودی شهر هرسین نیز ساماندهی و ایمن‌سازی می‌شود.

وی افزود: هرگونه سد معبر در مسیرهای محل عبور زائران خصوصاً در شهر بیستون و پلیس راه باید ساماندهی شود که از مطالبات مهم مردم است و این خواسته مهم طی یک طرح از پیش تعیین شده و توسط کارشناسان حوزه راه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: ایمن‌سازی، بهسازی و مرمت راه‌های روستایی از جمله اقداماتی است که باید همچنان در دستور کار اداره راهداری قرار گیرد.

کنجوریان با اشاره به چند پروژه راه روستایی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های روکش آسفالت محور چهر به چشمه کبود، راه‌سازی و آسفالت داودی به تلیاب، چشمه کبود به سرخه‌وند، برناج به سراب برناج، راه کماسی به کلکشوند سفلی، آزان وازان به برآفتاب، پاسار به کرفله و باخله و چشمه کبود به میرمینگه از جمله پروژه‌های حوزه راه روستایی هستند که پیمانکار این پروژه‌ها نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های راه روستایی در راستای ارائه خدمات به اهالی روستاهای مذکور و ایمن‌سازی راه‌های روستایی انجام می‌شود.

کد خبر 5545719

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هرسین محورهای مواصلاتی اربعین حسینی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد جهرم سیلاب اردبیل سنندج خراسان رضوی عکس استانها ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز