Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@07:49:01 GMT

شکار جدید سپاهان با تبحر گلزنی بالا و آمادگی جسمانی عالی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۴۱۸

شکار جدید سپاهان با تبحر گلزنی بالا و آمادگی جسمانی عالی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان اصفهان روز گذشته از دو خرید خارجی اش رونمایی کرد. الویس کامسوبا ستاره سیدنی اف سی استرالیا یکی از شکارهای مورایس برای زردهای اصفهانی بود.

هافبک ملی پوش بروندیایی سپاهان یکی از مهره های کلیدی سیدنی اف سی در فصل گذشته بود ولی طبق اعلام این بازیکن با توجه به پیشنهاد خوب سپاهان این بازیکن درخواست جدایی داد که با موافقت باشگاه استرالیایی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر یکی از گل های ستاره تازه وارد سپاهان با پیراهن سیدنی اف سی را به نمایش گذاشته شد تا فرصت طلبی و آمادگی جسمانی بالای این بازیکن مشخص شود.

سپاهان علاوه بر کامسوبا یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت گرفت که کارنامه درخشانی دارد. مانوئل فرناندز شکار دیگر مورایس است که سابقه بازی برای تیم های بزرگی مثل اورتون و والنسیا را در کارنامه اش دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مورایس سپاهان آمادگی جسمانی بالا آلویس کامسوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال و مورایس، یک روح در دو بدن

به گزارش ورزش سه، اگر این مربی اصفهانی فعال در تیم‌های مختلف فوتبال ایران را دنبال کرده باشید، از حضور او در سپاهان تعجب نمی‌کنید. جلال امیدیان از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در ذوب‌آهن، کار دستیاری خود را آغاز کرده و با سرمربی فعلی تیم ملی به سپاهان و سپس گل‌گهر رفته و در نهایت به عنوان دستیار اول، سه سالی با مجتبی حسینی کار کرد و حالا دوباره با ترک آلومینیوم به اصفهان بازگشته است.

حضور امیدیان در سپاهان مصادف با نتایج نسبتا خوب تیم مورایس در بازی‌های اخیر شده و مشخص است که او که فردی کاملا بی سروصدا، کم حاشیه و بدون علاقمندی به مطرح شدن است، کارش را زیرنظر مورایس خوب انجام می‌دهد. حتی اینجا و در تصویر جالبی که از این مسابقه گرفته شده، جلال همان چیزی را نشان می‌دهد که ژوزه مورایس خطاب به بازیکنان سپاهان ترسیم می‌کند؛ اینکه احتمالا سپاهان به دنبال توپ‌های پشت دفاع قوسی برای باز کردن دروازه پرسپولیس بوده است.

اگرچه در مسابقه شب گذشته در نهایت زور سپاهان به پرسپولیس نرسید، اما زندگی برای شاگردان مورایس و دستیاران او ادامه خواهد داشت و آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی جام حذفی و کسب عنوان سوم لیگ انجام خواهند داد، آن هم در شرایطی که یک تیم درهم ریخته دیگر به نام تراکتور با ساماندهی به شرایطش می‌خواهد همین ماموریت سپاهان را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد