Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:27:28 GMT

ناگلزمان: مهاجم جدید بایرن فصلی 40 گل می‌زند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۴۸۵

ناگلزمان: مهاجم جدید بایرن فصلی 40 گل می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بامداد امروز در دیداری دوستانه در ایالت متحده و با تک گل ارلینگ هالند در دقایق ابتدایی مغلوب منچسترسیتی شد. اخبار حاکی از توافق ماتیس تل، ستاره جوان و فرانسوی باشگاه رن و انتقال او به بایرن مونیخ برای فصل بعد است و یولیان ناگلزمان مدعی شد این بازیکن می تواند در آینده به یکی از بهترین های فوتبال جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان بعد از اتمام مسابقه گفت: "در 10 دقیقه اول مشکلاتی را تجربه کردیم و نتوانستی کنترل لازم را روی بازی داشته باشیم. اما بعد از وقت استراحت بین نیمه اول کمی بهتر کار کردیم و البته عملکرد جمال موسیالا در نیمه دوم درخشان و فوق العاده بود.

عملکرد مارسل سابیتزر در بازی های اخیر؟ سابی یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در نیمه اول بود و وقتی سیتی پرس می کرد این بازیکن آرامش خود را حفظ می کرد. من از عملکرد مارسل سابیتزر در این بازی راضی بودم.

احتمال انتقال ماتیس تل به بایرن مونیخ؟ او بازیکن جوان و با استعدادی است و البته می تواند در چندین پست در خط حمله مانند مهاجم مرکزی و البته وینگر بازی کند. ماتیس تل از نظر فیزیکی بسیار سریع و قوی است و می تواند به خوبی توپ را پشت به دروازه نگه دارد. به نظر من ماتیس تل می تواند روزی به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان تبدیل شود. من این تصور را دارم که او می تواند در آینده در هر فصل 40 گل به ثمر برساند، اما با زدن 10 گل در اولین فصل نیز از عملکرد او رضایت خواهم داشت."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ ماتیس تل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود