Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:44:08 GMT

کورتوا: باخت در پیش فصل هیچ اهمیتی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۵۳۶

کورتوا: باخت در پیش فصل هیچ اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه در شهر لاس وگاس به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
تک گل این بازی را رافینیا با شوتی تماشایی از راه دور به ثمر رساند و تلاش بازیکنان رئال برای تغییر این نتیجه فایده نداشت تا آنها اولین بازی پیش فصل را با شکست برابر رقیب سنتی پشت سر گذاشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کورتوا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما تازه یک هفته است که تمرینات را شروع کردیم و نباید انتظار زیادی از ما داشت. مهم‌ترین نکته برای ما این است که کار را با جدیت شروع کردیم. تنها چیزی که امروز باعث شد نتوانیم گل بزنیم تیرک دروازه بود  و آنها گل زییایی به ثمر رساندند.»


این دروازه‌بان بلژیکی درباره نتیجه به دست آمده در این بازی اظهار داشت:« شکست در دیدار دوستانه پیش فصل هیچ اهمیتی ندارد. من به یاد دارم که برابر اتلتیکو مادرید با نتیجه 3-7 شکست خوردیم اما در لیگ دو بار آنها را شکست دادیم و جام قهرمانی لالیگا را به دست آوردیم.»
او در پاسخ به سوالی درباره درخشش دوباره‌اش در این بازی اضافه کرد:« بازی در دقایق پایانی آرام شده بود و من توانستم در طول بازی چند مهار داشته باشم، خصوصا دو توپی که از دمبله گرفتم. من احساس بسیار خوبی دارم، به تیم ملی بلژیک نرفتم تا مصدومیتم به صورت کامل درمان شود و حالا خودم را در سطح خوبی می‌بینم.»
کورتوا همچنین درباره غیبت کریم بنزما در این بازی گفت:« ما همان گروه هستیم، هرچند مشخصا بدون کریم کار گلزنی یا ایجاد خطر بیشتر بسیار دشوار می‌شود اما باید برای سوپرکاپ آماده باشیم. رودریگو، وینیسیوس و آسنسیو هم توانایی گلزنی دارند. هرچند بنزما بهترین شماره 9 دنیاست و جایش در این بازی خالی بود.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد