Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه مرحله نخست جشنواره ملی نهج البلاغه که به همت دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و معاونت پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اجرا شده، برگزار شد.

در این مرحله۸۵ اثر در بخش ادبی، هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که برندگان نهایی از شهرهای مشهد، لرستان، قم، خرم آباد، یزد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ویژه مسابقه ۱۰۰ نفر شرکت کردند که ۱۵ نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

برگزیدگان بخش ویژه مسابقه از شهرهای یزد، زابل، اهواز، اصفهان، بندر انزلی، تهران، بابل، مراغه در این جشنواره شرکت کردند.

در بخش ادبی، مصطفی توفیقی از مشهد اول شد، مجتبی خرسندی از لرستان دوم شد و قاسم بای از گلستان و سیدعلی نقیب از قم به طور مشترک به رتبه سوم دست یافتند.

در بخش هنرهای تجسمی، نگار شیخدادزاده از یزد در بخش پوستر، ستار ولی نژاد از خرم آباد در بخش خوشنویسی و ناصر زارعین از یزد در بخش پوستر به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش هنرهای دیجیتال نیز محمد طحانی از یزد در رشته کلیپ سازی برگزیده و احمد شاکر اردکانی از یزد نیز در رشته کلیپ سازی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش صنایع دستی، حسین داودی از خرم آباد در رشته منبت کاری و معرق منبت نفر برگزیده شناخته شد، فهمیه دهقان پور از میبد در رشته سفال و جلیل شرافت از یزد در رشته کار روی آیینه شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 5545774

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نهج البلاغه دانشگاه فنی و حرفه ای یزد بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد جهرم سیلاب اردبیل سنندج خراسان رضوی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند