Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پژوهشگاه‌های دانش‌آموزی، معلمان و مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ظرفیت‌های مهم مشترک برای تعامل، همدلی و همفکری دستگاه تعلیم و تربیت و جهاد دانشگاهی است.

علی موحدی روز یکشنبه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر به مناسب سالروز تاسیس این نهاد انقلابی اظهار کرد: تاسیس و راه اندازی جهاد دانشگاهی در سال‌های ابتدایی شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام (ره)، مبین و موید جایگاه علم و فعالیت‌های علم محورانه و دانش بنیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بررسی و تدقیق در عملکرد این نهاد انقلابی در بیش از ۴۲ سال از عمر با برکت خود نشان می‌دهد که در شرایط سخت تحریمی و جنگ‌های نظامی و اقتصادی دشمنان علیه این مرز و بوم هم می‌توان ضمن گسترش و تعمیق مرزهای علم و فناوری دانش بنیان، به یک سرمایه و برند ملی و الگوی علمی موفق در منطقه تبدیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شده است، همه مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه موسسات و نهادهای علمی– پژوهشی، برای تحقق این شعار و فرمان راهبردی، حکیمانه و هوشمندانه با هدف شکوفایی اقتصاد دانش بنیان برای رسیدن به ایران قوی در گام دوم انقلاب، مسئولیت و رسالت خطیری بر عهده دارند.

موحدی تصریح کرد: پژوهشگاه‌های دانش‌آموزی و معلمان و مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ظرفیت‌های مهم مشترک برای تعامل، همدلی و همفکری دستگاه تعلیم و تربیت و جهاد دانشگاهی است تا بتوان نسلی پویا، پژوهنده، خلاق و کارآفرین را تربیت و پرورش دهیم و آموزش و پرورش با روی باز آماده اجرای برنامه‌های مشترک با این نهاد علم محور است.

وی عنوان کرد: فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به مدیران و کارکنان متعهد و جهادی این نهاد انقلابی و همه پژوهندگان طریق شکوفایی ایران عزیز تبریک گفته و توفیق و سعادتمندی همواره را برای کسانی که دل در گرو سعادت و آرامش بشر دارند، از خداوند دانا و توانا خواهانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاددانشگاهی استان بوشهر جهاد دانشگاهی آموزش و پرورش دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

کد خبر 6094213

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد