Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آیین محرم و صفر که در استانداری البرز برگزار شد،ضمن تأکید بر اینکه توصیه می‌شود ستاد کرونا هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم گیری کند، افزود: در سنوات گذشته ۲ روز مانده به محرم پروتکل‌ها اعلام می‌شد که شرایط هیأت ها را دچار مشکل می‌ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان داشت: متاسفانه با توجه به اعلام دیر هنگام ستاد کرونا برخی از هیئات توان همسو شدن و تامین زیرساخت ها را نداشتند.

این مسوول با تأکید بر اینکه طبق فراخوان های داده شده مقدمات برپایه محرم فراهم شده است، یادآور شد: بنا بر اعلام ستاد کرونا و ناظرین در سال گذشته ۹۸ درصد هیات های  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

ولایی بر حق با اشاره به اینکه هیئات در گذشته ثابت کردند که در صورت لزوم همراه ستاد کرونا عمل می‌کنند، اظهار داشت: در زمان حاضر مقرر شده است که با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری ها، هیات های مدارس و پارک ها که دارای مجوز هستند امسال نیز در ایام محرم فعال باشند.

وی تصریح کرد: هیئاتی که هنوز موفق به گرفتن مجوز نشده اند هر چه زودتر در خواست جواز کنند تا فعالیت خود را در محرم امسال طبق دستورالعمل های اعلامی برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان بیان داشت: همچنین اقداماتی صورت گرفته است تا هیئاتی که توسط ظرفیت های مردمی برگزار می شود طبق اصول بهداشتی به پذیرایی و برقراری مراسم بپردازند.

برچسب‌ها ستاد کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی ستاد کرونا ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهران طیران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید دانست و مطرح کرد: فراهم کردن بستر آموزش‌های بصیرتی و معرفتی و رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های مهم بسیج کارگری استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین درصدد افزایش روحیه و ارتقای اراده کارگران در برابر تبلیغات سیاه رسانه‌های بیگانه و افزایش روحیه آن‌ها هستیم، افزود: ایجاد انگیزه و نهادینه کردن اهمیت کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه کارگری البرز است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با تاکید بر هم افزایی و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت افزایش توانمندی‌های مهارتی کارگران عنوان کرد: افزایش مهارت کارگران نقش بسیار مؤثری در افزایش بهره وری تولید دارد.

وی از ساماندهی و هدایت گروه‌های جهادی کارآمدان، سفیران تولید، بانویار، دستار، تولید یار و واکنش سریع جهت رفع موانع تولید و اشتغال و افزایش بهره وری خبر داد و گفت: گروه جهادی بانو باز، گروه تخصصی حمایت و هم اندیشی با بانوان کارگر بوده و گروه سفیران تولید با حضور در مدارس، پیشرفت‌های حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع دانش آموزان می‌رسانند.

طیران ضمن تشریح برخی از برنامه‌های هفته کار و کارگر خاطر نشان کرد: برگزاری میز خدمت برای رفع مشکلات کارگران، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین کارگران، تجلیل از کارگران برتر و کارگران زن و برگزاری جلسات اندیشه ورزی با کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر است.

کد خبر 6091405

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر