Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از همرزمان شهید طهرانی‌مقدم گفت: اقدامات و فعالیت‌های اساسی آقای مقدم بر اساس تعالیمی بود که از حضرت آیت‌الله لواسانی فراگرفته بودند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سید مهدی وکیلی، از اولین مربیان شهید طهرانی‌مقدم و از رزمندگان دفاع مقدس در برنامه همسنگر که به همت خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود، با تاکید بر اینکه شهید طهرانی‌مقدم از شاگردان برجسته آیت‌الله لواسانی بودند؛ اظهار داشت: به نظر من این اقدامات و فعالیت‌های اساسی آقای مقدم بر اساس تعالیمی بود که ایشان از حضرت آیت الله لواسانی فرا گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حاج حسن فوتبالیست بود و مدیریت بسیار خوبی داشت، تاکید کرد: ایشان با مدیریت خود در همان دوران کودکی تیم فوتبالی را تشکیل می‌داد، در اختیار دیگری می‌گذاشت و مجدداً برای تشکیل تیم دیگری برنامه‌ریزی می‌کرد.

این همرزم شهید طهرانی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه شکل‌گیری توپخانه سپاه سخن گفت و افزود: آقای مقدم قبل از اینکه توپخانه سپاه تشکیل شود، افرادی را به اصفهان اعزام کرده بود تا آموزش‌های مقدماتی را ببینند.

وکیلی با تاکید بر اینکه شهید طهرانی‌مقدم وحدتی مثال زدنی میان نیروهای ارتش و سپاه ایجاد کرده بود، تصریح کرد: نیروهای ارتش و اساتید دانشگاه بدون هیچ چشم داشتی فقط به واسطه شهید طهرانی‌مقدم مسافت‌های طولانی را طی می‌کردند تا به نیروهای سپاه آموزش دهند.

وی شهید طهرانی مقدم را حلقه وصلی میان صنعت و مجموعه‌های نظامی عنوان کرد و افزود: آقای مقدم با صنعت ارتباط برقرار کرده بود که کار بسیار سختی است. مثلاً با یکی از کارخانه‌های لاستیک‌سازی ارتباط داشت تا سوخت جامد تولید کند. یعنی یک فرایند بسیار سخت و طاقت فرسایی را دنبال می‌کرد تا نتیجه کلی محقق شود.

همسنگر|خاطرات شنیدنی مدافعان حرم حضرت زینب(س)/ از کشف سلاح خارق‌العاده تا «ذکر خنده‌دار» قبل از عملیات+ عکس و فیلمپدر موشکی‌ـ‌9|خاطره‌های شنیده نشده از شهید طهرانی‌مقدم توسط همسنگران شهید+ فیلمپدر موشکی‌ـ‌28|تصاویری از کوهنوردی شهید طهرانی‌مقدم با فرماندهان عالی هوافضای سپاه+ فیلمپدر موشکی‌ـ‌14| تصاویر کمتردیده‌شده از دوران جوانی شهید حسن طهرانی‌مقدمپدر موشکی‌ـ‌1| مراسم تجلیل از همسنگران شهید طهرانی‌مقدم هم‌زمان با دهمین سالگرد «شهدای اقتدار» در خبرگزاری تسنیم + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پدر موشکی شهید تهرانی مقدم حسن طهرانی مقدم شهید پدر موشکی شهید تهرانی مقدم حسن طهرانی مقدم شهید شهید طهرانی مقدم آقای مقدم موشکی ـ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم