Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:24:53 GMT

بهترین تلویزیون QLED چه مدلی است؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۸۴۲

بهترین تلویزیون QLED چه مدلی است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مقاله می‌خواهیم یکی از تلویزیون‌های QLED را برای شما معرفی کنیم که علاوه بر اینکه امکانات و قابلیت‌های هوشمندی دارد، به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و می‌تواند بهترین تجربه تصویری و دیداری را برایتان ایجاد کند. این تلویزیون محصول سال ۲۰۲۲ است و قابلیت‌های QLED برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تلویزیون ۷۵Q۷۰B شما به طور کلی می‌تواند ۲۰ وات توان صوتی دریافت کنید البته در این تلویزیون سیستم صوتی ۲ کاناله به کار رفته است و دو بلندگوی ۱۰ وات وجود دارد که با قدرت بسیار بالا می‌تواند صداها را با قدرت فوق العاده رسا و واضح برایتان تولید کند.

قیمت تلویزیون دبی کوچولو در سری‌های QLED کمی بیشتر از سری‌های LED است ولی در عوض از کیفیت تصویر و پردازشگر خیلی قوی‌تری برخوردار هستند. البته شما می‌توانید برای تقویت سیستم صوتی این تلویزیون را به سایر دستگاه‌های صوتی متصل و صدای قدرتمندتری دریافت کنید. تلویزیون Q۷۰B سایز صفحه نمایش ۷۵ اینچ دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلویزیون آشنا کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون ۷۵ اینچ ۷۵Q۷۰B دارید می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. این شرکت علاوه در تلویزیون در ساخت یخچال و کولر گازی هم مهارت و تخصص زیادی دارد و رضایت کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. برای اطلاع از قیمت یخچال دبی کوچولو می‌توانید وارد این سایت شوید و همه مدل‌ها را با دقت مشاهده نمایید.

طراحی تلویزیون ۷۵Q۷۰B

تلویزیون ۴K مدل ۷۵Q۷۰B کاملاً شیک و زیبا طراحی شده است. اگر طراحی تلویزیون برای شما مهم است می‌توانید سری به تلویزیون‌های OLED در سایت دبی کوچولو بزنید. قیمت تلویزیون در تلویزیون‌های OLED کمی بالاتر است ولی هیچ برندی به اندازه این شرکت در طراحی تلویزیون‌های قدرت ندارد. تلویزیون ۷۵Q۷۰B محصول سال ۲۰۲۲ برند است و در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد. بدنه این محصول از ضخامت بسیار کمی برخوردار است به گونه‌ای که در بیشترین قسمت بدنه ضخامت به ۲۶.۶ میلی متر می‌رسد. این ضخامت بدنه به قدری کم است که در بسیاری از موارد متوجه حاشیه اطراف تلویزیون نخواهید شد. همین ضخامت کم باعث شده است که تلویزیون ۷۵Q۷۰B وزن سبکی داشته باشد و به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید. تلویزیون Q۷۰B سایز صفحه نمایش ۷۵ اینچ دارد و برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ مناسب است. این تلویزیون از قابلیت اتصال به دیوار نیز برخوردار است. قسمت پشتی این محصول به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی مجهز شده است و به راحتی می‌توانید تمامی دستگاه‌ها را به تلویزیون متصل کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ مدل ۷۵Q۷۰B

تلویزیون هوشمند مدل Q۷۰B یکی از محصولات خوب برند است که به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است. این تلویزیون تمامی محتواها را با رزولیشن گسترده برایتان نمایش می‌دهد و شما می‌توانید تصاویر را با جزئیات عالی مشاهده کنید. قیمت تلویزیون QLED نسبت به تلویزیون‌های ال ای دی همین برند کمی بالاتر است. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع پنل کیولد است و با وجود این قابلیت تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند. در تلویزیون ۷۵Q۷۰B فناوری کوانتوم دات به کار رفته و همین موضوع باعث شده که بر روی صفحه نمایش تعداد زیادی نقاط کوانتومی باشد که باعث شده تصاویر را با دقت رنگی گسترده و جزئیات عالی برایتان ارائه دهد. در این تلویزیون تمامی رنگ‌ها کیفیت گسترده‌ای دارند و شما می‌توانید آنها را با بالاترین سطح کیفیت مشاهده کنید. تلویزیون QLED مدل ۷۵Q۷۰B به پردازشگر قدرتمند Crystal Processor ۴K مجهز شده است. این پردازشگر بر مبنای هوش مصنوعی عمل می‌کند و می‌تواند در یک چشم به هم زدن تمامی اطلاعات و داده‌ها را پردازش کند. با وجود این قابلیت تلویزیون از عملکرد بی نظیری برخوردار است و در زمینه سیستم صوتی و کیفیت تصویر فوق‌العاده عمل می‌کند. یکی از مزیت‌های بسیار خوبی که در تلویزیون ۷۵Q۷۰B وجود دارد این است که اگر به محتوای فورکا دسترسی نداشتید این تلویزیون محتوای بی کیفیت را نیز در حد ۴K نمایش می‌دهد و شما جزئیات تصاویر را مشاهده می‌کنید. این محصول از حجم رنگ ۱۰۰ درصد برخوردار است و تمامی محتوا را به صورت اورجینال و دقیقاً همانطور که مورد نظر کارگردان است نمایش می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون ۴k مدل ۷۵Q۷۰B

تلویزیون ۷۵ اینچ مدل Q۷۰B از سیستم صوتی فراگیر برخوردار است و در این تلویزیون فناوری‌های صوتی مختلفی به کار رفته است تا بتواند بهترین کیفیت صوتی را برایتان ارائه دهد. تلویزیون ۷۵Q۷۰B به سیستم صوتی دوکانال مجهز شده است و به طور کلی از ۲۰ وات توان خروجی برخوردار است. تلویزیون اسمارت مدل ۷۵Q۷۰B به فناوری‌های صوتی مختلفی مجهز شده است و می‌تواند صداها را به صورت واضح و رسا ارائه دهد. این تلویزیون از قابلیت دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث شده است که صداها را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید. شما می‌توانید موسیقی‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه خودتان را به بهترین شکل ممکن از تلویزیون بشنوید و همزمان به انجام کارها و امورات خودتان بپردازید. اگر فکر می‌کنید سایز صفحه نمایش ۷۵ اینچ با قدرت صوتی ۲۰ وات هماهنگ نیست می‌توانید انواع ساندبار یا سیستم‌های صوتی جداگانه را به تلویزیون متصل کنید زمانی که سایر دستگاه‌ها را متصل می‌کنید این تلویزیون از قابلیت Q-Symphony استفاده می‌کند و می‌تواند تمامی صداها را به صورت کاملاً هماهنگ و همزمان ارائه دهد به طور کلی این محصول از سیستم صوتی سه بعدی و کاملاً واقع گرایانه برخوردار است.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ۷۵Q۷۰B

تلویزیون هوشمند مدل Q۷۰B در سال ۲۰۲۲ تولید شده و طبیعی است که از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های هوشمند برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند تمامی محتوا را بالاترین میزان سرعت برایتان ارائه دهد و شما حتی محتوای اکشن و ورزشی را به صورت روان و سریع مشاهده می‌کنید. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های گیمینگ قرار گرفته است زیرا می‌تواند علاوه بر زاویه دید گسترده تمامی محتوا و فریم‌های تصاویر را به صورت با کیفیت و روان ارائه دهد. این تلویزیون به صورت خودکار می‌تواند تنظیمات مربوط به بازی‌ها و گیم‌ها را انجام داده و شما در صورت اتصال کنسول بازی به راحتی بدون اینکه تنظیمات انجام دهید می‌توانید هیجان بازی‌ها را به صورت چند برابر احساس کنید. تلویزیون ۷۵Q۷۰B به سیستم عامل تایزن و رابط کاربری اسمارت‌هاب مجهز شده است و می‌تواند با منوی بسیار کاربردی دسترسی شما را به دنیای از برنامه‌ها فراهم کند. شما می‌توانید به صورت هوشمند و تمامی اطلاعات و داده‌ها دسترسی داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. این تلویزیون به صورت کامل هوشمند است و می‌توان آن را به دستگاه‌های هوشمند خانه وصل کرد. برای مثال می‌توان آن را به کولر گازی خانه وصل کرد و تنظمات آن را در تلویزیون مدیریت کرد. برای دیدن قیمت کولر گازی دبی کوچولو هم می‌توانید وارد این سایت شوید و همه کولر گازی های هوشمند این شرکت را مشاهده نمایید.

تلویزیون ۲۰۲۲ مدل ۷۵Q۷۰B یکی از محصولات خوب این برند است که ۲۰ وات توان صوتی دارد و محتوا را با کیفیت تصویر ۴K نمایش می‌دهد. در این تلویزیون پردازنده قدرتمندی به کار رفته است که می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را پردازش کند. شما می‌توانید تلویزیون ۷۵ اینچ ۷۵Q۷۰B را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5545660

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی خرید آنلاین قیمت خرده فروشی بازار تهران قیمت مسکن قیمت خودرو قیمت مرغ قیمت میوه قیمت گوشت شهر تهران آپارتمان قیمت ماهی بازار خودرو قیمت میوه و تره بار گوشت قرمز کسب و کار مجهز شده شما می توانید نمایش می دهد تمامی محتوا کیفیت تصویر تلویزیون ۷۵ کار رفته صفحه نمایش سیستم صوتی ارائه دهد دستگاه ها کولر گازی باعث شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟