Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:00:58 GMT

تاریخ پایان پروازهای مدینه منوره به ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۹۱۲

تاریخ پایان پروازهای مدینه منوره به ایران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آزاد با اشاره به آخرین آمار زائران حاضر در مدینه منوره گفت: عزیمت زائران مدینه بعد به کشورمان از روز ۲۳ تیرماه آغاز شد که تاکنون ۳۳ پرواز از این شهر به ایستگاههای پروازی کشورمان انجام گرفته است و بحمدالله مشکل خاصی نداشته‌ایم.

وی افزود: ورود زائران مدینه بعد که بعد از ایام تشریق و اعمال زائران در مکه آغاز شده بود تا فردا ادامه دارد و به تدریج این زائران حاضر در شهر پیامبر که تعداد آنها در حال حاضر به ۶ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۵۷ کاروان می‌رسد، تا روز هفتم مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد تصریح کرد: تاکنون نیز ۸ هزار و ۳۹۶ نفر از زائران کشورمان از فرودگاه مدینه به کشور بازگشته‌اند و پروازها همه روزه تا تاریخ تعیین شده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: زیارت دوره و نوبت گیری برای عزیمت زائران به روضه منوره نیز ادامه دارد و از ابتدا تاکنون بیش از ۳۲ هزار زائر ایرانی بعد از دریافت نوبت به روضه منوره مشرف شده‌اند که طی فرصت باقیمانده سایر زائران نیز نام نویسی می‌شوند.

رئیس ستاد مدینه منوره در پایان با اشاره به خروج بیش از ۵۸ درصدی زائران ایرانی به کشور گفت: بنابر آمار موجود بیش از ۲۳ هزار زائر کشورمان از فرودگاه‌های مدینه و جده به کشور بازگشته‌اند و بحمدالله شرایط زائران و پروازها مناسب می‌باشد.

کد خبر 5545796 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد حج تمتع مدینه منوره شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری ترافیک بهزیستی حج تمتع نیروی انتظامی میراث فرهنگی شهردار تهران سازمان بازرسی کل کشور شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی

آفتاب‌‌نیوز :

پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی و دوازدهمین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. یکشنبه‌شب در ادامه هفته سی‌ویکم لوشامپیونه لیون در خانه موناکو را شکست داد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ فرانسه قطعی شود. به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ۷۰ امتیاز و سه هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی در لیگ یک فرانسه را قطعی و جایگاهشان را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این کشور تثبیت کردند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، در پیامی نوشت: قهرمانی در لیگ فرانسه زیباست، اما قهرمانی برای دوازدهمین بار در تاریخ لیگ فرانسه اتفاق خاص‌تری است. این قهرمانی را به همه بازیکنان، لوئیس انریکه، سرمربی تیم، لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و همه هواداران و اعضای باشگاه تبریک می‌گویم.

در ادامه پیام مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن آمده است: تیم از ابتدای فصل در کنار هم و بسیار متحد بود. نباید هواداران را فراموش کرد که همواره و با هر نتیجه‌ای در کنار تیم بودند. به عنوان یک خانواده از این لحظه لذت خواهیم برد. بازی به بازی ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه برای هدف بزرگ خود خواهیم جنگید.

پاری‌سن‌ژرمن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده و بسیار امیدوار است برای نخستین بار در تاریخ قهرمان این رقابت بزرگ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند