Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «رضا زارعی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق قانون سگ گردانی ممنوع است و عوامل انتظامی طبق وظیفه ذاتی با قانون شکنان برخورد می کنند.

وی اضافه کرد: پلیس به منظور رعایت حقوق شهروندی و اجرای قانون، با پدیده سگ گردانی که در فصول گرم سال روند آن افزایش می یابد برخورد کرده و ضمن توقیف خودرو، رانندگان متخلف را به مرجع قضایی معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه برخی راکبان موتورسیکلت اقدام به مخدوش کردن پلاک، استفاده از تلق های سیاه و قرار دادن زنجیر و چرخ بر روی پلاک به منظور پیشگیری از ثبت آن توسط عوامل پلیس می کنند طرح برخورد با این قبیل وسائط نقلیه از امروز /یکشنبه/ آغاز شده است.

سرهنگ زارعی گفت: دارندگان این قبیل موتورسیکلت های دارای پلاک مخدوش اغلب اقدام به تردد با سرعت غیرمجاز، انجام حرکت های نمایشی، لایی کشیدن و ایجاد مزاحمت برای عابران با ورود به پیاده رو می کنند.

وی اضافه کرد: مخدوش و دستکاری کردن پلاک وسیله نقلیه به هر روشی جرم است و پلیس در صورت مشاهده ضمن توقیف موتورسیکلت، فرد متخلف را برای رسیدگی به پرونده به دادسرا معرفی می‌کند.

جانشین انتظامی استان همدان تصریح کرد: همچنین طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از قاچاقچیان و معتادان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفته است.

سرهنگ زارعی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر از توان و ظرفیت کلانتری ها نیز استفاده شده تا بتوان مناطق آلوده را از لوث معتادان و فروشندگان مواد مخدر پاک کرد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان شهر همدان مراکز جمع آوری سگ های ولگرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان شهر همدان نیروی انتظامی همدان شهر همدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد