Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:59:37 GMT

بستری های روزانه کرونایی گیلان به مرز ۱۰۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۰۸۲

بستری های روزانه کرونایی گیلان به مرز ۱۰۰ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه روند کرونا همچنان در گیلان صعودی است، اظهار کرد: بستری‌های روزانه کرونا در استان گیلان به مرز سه رقمی شدن نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه ۹۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در گیلان بستری شدند که در مقایسه با تیر ماه افزایش ۱۰ برابری داشته است، گفت: مجموع بیماران بستری نیز به ۲۶۳ نفر رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش شش نفری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سرعت انتقال و انتشار سویه جدید کرونا، افزود: بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند سبب شود تعداد روند صعودی ابتلاها و بستری‌ها شدت بیشتری بگیرد.

وی در ادامه به وخامت حال ۲۱ بیمار اشاره و اضافه کرد: هم اکنون ۲۷ بیمار با شرایط بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و همچنین در شبانه روز گذشته ۸۶ بیمار نیز بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

مهرابیان با اشاره به فعالیت ۲۲۰ پایگاه واکسیناسیون در استان گیلان و با تأکید بر اینکه مشکلی در این زمینه نداریم، گفت: در صورت تعداد این مراکز افزایش می‌یابد.

کد خبر 5545785

منبع: مهر

کلیدواژه: فردین مهرابیان دانشگاه علوم پزشكی گیلان آمار کرونا بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد جهرم سیلاب اردبیل سنندج خراسان رضوی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!