Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از موضوعات مهمی که موجب تغییر و آفرینش آثار جدید می‌شود و به دنبال آن شگفتی را به همراه می‌آورد، خلاقیت، ابتکار و نو آوری است. یکی از بهترین مواردی که بشر می‌تواند آثار خود را به نمایش بگذارد، صنایع دستی و کارهای هنری است. صنایع دستی از جمله مواردی است که حاصل دسترنج مردمانی است که مدت‌های بسیاری را برای خلق کردن آثار خود صرف می‌کنند تا بتوانند فرهنگ و اصالت این مرز و بوم را در جای جای کشورمان به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام علاوه بر این که موجب کارآفرینی و اشتغال می‌شود، موجب معرفی شهر و جذب گردشگران نیز می شود. به همین دلیل در تقویم کشورمان ۶ مرداد را روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای نامیدند. به همین مناسبت و آغاز هفته ملی مهارت در خانه کرد شهرستان سنندج نمایشگاهی برپاشده و مراکز فنی و حرفه ای استان کردستان آثار تولیدی خود را به نمایش گذاشتند. 

فیلم ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: روح الله زرین - سنندج

بیشتر بخوانید:

برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی مشاغل خانگی زنان خانه دار + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی صنایع دستی و گردشگری برگزاری نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین