Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:41:27 GMT

برهم زنندگان مراسم عروسی در دشتی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۲۴۴

برهم زنندگان مراسم عروسی در دشتی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی بحرانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات به موقع مأمورین انتظامی و همکاری دستگاه قضائی شهرستان دشتی پنج نفر شرور از عاملان درگیری در مراسم عروسی در یکی از تالارهای  شهر خورموج شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اعلام خبر درگیری و ضرب و شتم شرکت کنندگان در این جشن توسط افراد شرور باعث ایجاد رعب  وحشت در جامعه شده بود که با تلاش‌ها و با حضور به موقع  پلیس این افراد دستگیر و تحویل مقام های قضائی شهرستان دشتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد با سلاح سرد اقدام به درگیری، بی نظمی و ضرب و شتم تعدادی از افراد حاضر در مراسم عروسی و مجروح شدن چند نفر از شرکت کنندگان در مراسم شده و از محل گریخته‌ بودند.

بحرانی بیان کرد: دشتی با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و همکاری مردم همواره  یکی از شهرستان های امن استان بوشهر بوده است و اقدام به موقع ماموران انتظامی و قضایی این شهرستان نشان داد  هر کس به هر نحو بخواهد چهره شهرستان را تخریب و نا امن کند با جدیت با او برخورد خواهد شد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها پلیس امنیت بوشهر شهرستان دشتی خورموج انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت بوشهر شهرستان دشتی پلیس امنیت بوشهر شهرستان دشتی خورموج انتظامی شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد