Web Analytics Made Easy - Statcounter

معرفی صرافی کوکوین یکی از صرافی های محبوب ارز دیجیتال

برای معامله ارزهای دیجیتال ما نیازمند یک پلتفرم برای خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها به یکدیگر هستیم، با توجه به نظر بسیاری از کارشناسان، بهترین صرافی برای معامله و مبادله ارز های دیجیتال برای ایرانیان، صرافی کوکوین است.

یکی از سوالاتی که معامله گران بازارهای ارز دیجیتال همیشه می‌پرسند این است که بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کدام است؟ صرافی کوکوین یا کوینکس؟

قبلا درباره صرافی کوینکس به طور مفصل صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال می‌خواهیم نگاهی نزدیکتر به صرافی کوکوین بیاندزیم. 

صرافی کوکوین پلتفرمی پرطرفدار است که افراد بسیاری از سرتاسر جهان برای معاملات خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند. طراحی کاربری صرافی کوکوین شباهت زیادی به صرافی بایننس دارد و از این رو جذابیت ویژه ای برای کاربران دارد.

پس از رشد و فراگیر شدن معاملات ارزهای دیجیتال در جهان مردم ایران نیز علاقه‌مند به فعالیت در این بازار فوق ‌العاده شدند. اگر شما نیز به این بازار علاقه‌مند هستید، باید بدانید که دراین بازار شما با یک وجه بسیار جذاب و دلچسب و یک وجه بسیار ویرانگر مواجه خواهید شد. سود یا ضرر؟

بازار کریپتوکارنسی بازاری با پتانسیل سودسازی بالا و همچنین با ریسک بالا است. از این رو تمامی افراد که علاقه‌مند به فعالیت در این بازاراند بایستی ابتدا به طور کامل از طریق منابع تخصصی و موثق آموزش ببینند تا از ضررهای سنگین و ریسک بالای این بازار جلوگیری کنند.

در مطالب بالا اشاره شد که کوکوین صرافی مناسبی برای ایرانیان است؛ چرا با وجود صرافی بایننس ما از این صرافی استفاده نمیکنیم؟

صرافی بایننس بهترین و بزرگترین صرافی موجود درجهان است که گردش مالی این صرافی در روز به میلیون ها دلار میرسد، مدیران این صرافی در نوامبر 2018 کاربران خود را مجبور به احراز هویت کرد و درصورتی که کشور محل زندگی کاربران در لیست تحریم قرار داشت کاربران بایستی به طور کامل از این صرافی خداحافظی کنند.

همانطور که می‌دانید کشور ایران در تحریم های شدید اقتصادی و بین المللی قرار دارد از این رو دسترسی کاربران ایرانی غیرممکن واقع شد و تمامی کاربران ایرانی مجبور به تغییر پلتفرم معاملاتی خود شدند. قبلا اشاره شد که صرافی کوکوین شباهت زیادی به صرافی BINANCE دارد و از این رو پس از اجباری شدن احراز هویت در این صرافی، یکی از گزینه های محبوب معامله‌گران بین صرافی های دیگر صرافی کوکوین است.

چرا ما نیازمند یک صرافی هستیم؟

اگر شما از علاقه‌مندان و کاربران جدید این بازار هستید، باید بدانید که تمامی معاملات اعم از خرید و فروش و تبدیل ارزها به یکدیگر در صرافی انجام می‌شود. زیرا معامله‌گران برای آنکه به خریداران و فروشندگان دسترسی داشته باشند، نیازمند یک پلتفرم واسطه هستند. صرافی به شما این امکان را می‌دهد تا با خریداران و فروشندگان ارتباط داشته باشید و بتوانید ارز مد نظر خود را معامله کنید.

در ایران صرافی‌های بسیاری وجود دارند که همانند صرافی‌های خارجی خدماتی همچون خرید و فروش و امکان معامله بین کاربران را ایجاد می‌کند، اما صرافی های موجود در ایران دارای یک مشکل‌اند، این صرافی ها اغلب از ارزهای معروف یا فقط تعداد کمی از ارزهای موجود در جهان پشتیبانی می‌کنند، از این رو محبوبیت صرافی های خارجی بیشتر است.

در مطالب قبلی خواندیم که ایران در لیست تحریم قرار دارد و اکثر صرافی‌های خارجی به همین دلیل اجازه عضویت به کاربران ساکن در ایران را نمی‌دهند.

صرافی کوکوین برای حل این مشکل پیش قدم شده و امکان ثبت‌نام بدون احراز هویت را قرار داده است تا کاربران بتوانند بدون احراز هویت و ترس از دست دادن دارایی‌هایشان در این بازار فعالیت کنند. شما می‌توانید بدون احراز هویت در طول یک روز حداکثر ۱ بیت کوین برداشت کنید.

صرافی های دیگری نیز وجود دارند که امکان فعالیت بدون احراز هویت را به کاربران ایرانی می‌دهد. شما می‌توانید با خواندن مقالات مختلف صرافی های دیگر را نیز بررسی کنید.

مزایای صرافی کوکوین به نسبت دیگر صرافی‌ها چیست؟

صرافی کوکوین در کشور هنگ کنگ قرار دارد و از ستامپر 2017  تا کنون به عنوان پلتفرم معاملاتی فعالیت می‌کند.

در حال حاضر صرافی کوکوین از ۱۰۰  کشور مختلف کاربر دارد و این سبب می‌شود تا حجم معاملات بالایی داشته باشد و در بین 10 صرافی منتخب سایت کوین مارکت کپ قرار بگیرد. بالا بودن حجم معاملات باعث افزایش اعتبارصرافی و افزایش سرعت معاملات می‌شود.

نصب صرافی کوکوین روی موبایل

یکی از ویژگی های صرافی کوکوین این است که نرم افزار موبایل آن برای اندروید و آی او اس بسیار کاربرپسند است. برای نصب صرافی کوکوین روی موبایل می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید. این فرآیند بسیار آسان است و با اندکی دانش رایانه‌ای می‌توان آن را آموخت و به راحتی به تمامی بخش های مختلف این صرافی اعم از مشاهده دارایی، معاملات دوطرفه و.. دسترسی داشت.

 

کوین های پشتیبانی شده در صرافی

به یاد دارید که مشکل صرافی های ایرانی پشتیبانی نکردن از تعداد بالایی ارز بود، خوشبختانه صرافی کوکوین از تعداد بسیار زیادی رمز ارز که بالغ بر 500 ارز است پشتیبانی میکند.این قابلیت کوکوین سبب محبوبیت بالای این صرافی بین کاربران شده است.

امکان معاملات دو طرفه 

امکان معاملات دوطرفه یا همان فیوچرز نیز از دیگر قابلیت های این صرافی هنگ کنگی است. همچنین شما میتوانید برای معاملات خود از اهرم استفاده کنید. درصورتی که علاقه‌مند به ثبت نام در این صرافی شده‌اید پیشنهاد میکنم صفحه بررسی و آموزش ثبت نام صرافی کوکوین را مشاهده کنید.

کارمزد در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین بابت خرید و فروش رمز ارزها از معامله‌گران، کارمزد کمی دریافت می‌کند. با اینکه این صرافی یکی از صرافی های مقرون به صرفه محسوب می‌شود، اما صرافی کوکوین برای برخی از ارزهای خود کارمزد کمتری نیز قرار داده است.

تایید دو مرحله ای در صرافی کوکوین

شما با فعال کردن تایید دو مرحله ای در صرافی کوکوین، درصورتی که تلفن همراه خود را گم کنید و یا به هر دلیلی به آن دسترسی نداشته باشید می‌توانید با وارد کردن کد

 Google Authentication به آن دسترسی داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید ٰکه تعداد زیادی از کاربران Google Authentication را فقط روی تلفن همراه خود دارند، درصورتی که گوشی شما به طور کل از دسترس خارج شود، برای برگرداندن حساب خودتان باید در صرافی کوکوین احراز هویت کنید.

 

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: بدون احراز هویت صرافی کوکوین معامله گران داشته باشید خرید و فروش علاقه مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات

به گزارش همشهری آنلاین، «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» (اوفک) در تارنمای وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، عدنان محمود یوسف، مازن حسن الزین، آندریا سمیر مشنتف، بشیر ابراهیم منصور و فیراس حسن مکلد به دلیل کمک به «حسن مکلد» مالک صرافی CTEX برای «دور زدن تحریم‌ها و تسهیل اقدامات غیرقانونی در حمایت از حزب‌الله» تحریم شده‌اند.

پیشتر حسن کلد و صرافی CTEX در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بودند.

اوفک افزود: این افراد از جمله ۲ موسس صرافی CTEX و ۲ پسر مکلد ۲ شرکت را در لبنان و امارات اداره می‌کند که آنها نیز بطور همزمان تحریم شده‌اند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: حزب‌الله همچنان به سرمایه‌گذارهای تجاری ظاهرا مشروع و تسهیل‌کنندگان کلیدی برای تامین مالی عملیات گروه از جمله حملات بی‌ثبات‌کننده در امتداد مرزهای شمالی اسرائیل متکی است.

وی افزود: آمریکا به ردیابی منابع درآمدی کلیدی حزب‌الله و محدود کردن قابلیت آن برای بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا ۷ فروردین نیز در تداوم سیاست‌های تحریمی خود اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه شبکه‌ تسهیل‌کننده حواله‌های مالی برای حوثی‌ها (انصارالله یمن)، حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعمال کرد. این تحریم‌ها شامل ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش می‌شود.

کد خبر 848995 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه تحریم ایالات متحده آمریکا لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • پولشویی
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • امتیازات ویژه صرافی کوینکس برای فارسی زبانان جهان
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند