Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران اعلام کرد: عرضه قطره چکانی روغن موتور توسط کارخانجات در بازار باعث شده تا قیمت ها حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کنند. - اخبار اقتصادی -

علیرضا نیک آیین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دلیل آنکه نتوانسته اند مجور افزایش قیمت ها را دریافت کنند نیاز بازار را تامین نکرده  همین موضوع باعث افزایش 35 درصدی قیمت روغن موتور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه نکته قابل توجه اینجاست کارخانجات فروش اجباری کالاها را در کنار روغن موتور به مصرف کننده اعلام می کنند، افزود: به عنوان نمونه درصورت خرید روغن موتور باید یک ضدیخ یا واسکازین نیز خریداری شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به اینکه فروش اجباری کالا ممنوع است و نباید از سوی واحدهای تولیدی صورت گیرد، گفت: با کمبود عرضه روغن در بازار سوءاستفاده کنندگان روغن های تقلبی را به وفور در بازار عرضه کرده و آنها را با قیمتهای ارزان به فروش می رسانند. استفاده از روغن های تقلبی و فاقد استاندارد آسیب های جدی را به خودروها وارد می کند که مصرف کننده به دلیل ارزان بودن آنها ترجیح به خرید این کالاها دارد.

نیک آیین  اضافه کرد: درحال حاضر بازار با روغن های تقلبی و فاقد استاندارد اشباع شده، از آن طرف تولیدکننده نیز تمایلی به عرضه کافی ندارد. همین موضوع عاملی شده تا بازار به هم ریخته و هیچ مدیریتی در آن اعمال نگردد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روغن موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند