Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@01:44:51 GMT

اعلام وصول ۳ سوال از وزیران بهداشت و کشاورزی در مجلس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۴۲۷

اعلام وصول ۳ سوال از وزیران بهداشت و کشاورزی در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سوال نمایندگان از وزیران بهداشت و جهاد کشاورزی را اعلام وصول کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه از وزیر بهداشت و درمان درباره اینکه چرا توزیع نیروی انسانی به صورت عادلانه و بر اساس نیاز مناطق مختلف کشور صورت نمی‌گیرد؟ را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم برنامه‌ریزی دقیق برای نجات دامداران از نابودی چیست؟ کدام راهبرد برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز به قیمت مناسب و خرید شیر و گوشت با قیمت منطقی اجرایی شده است؟ و سوال ملی سیدمحمد پاک مهر نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت کمبود نهاده‌های دامی دولتی و ضعف نظارت و مدیریت عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حوزه های نهاده‌های دامی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی و میوه تنظیم بازار را اعلام وصول کرد.

همچنین گزارش تفریغ بودجه سال 1400 کل کشور که توسط دیوان محاسبات کشور به انجام رسیده است و روز گذشته طبق ماده (219) آیین‌نامه داخلی مجلس به مجلس ارسال شده، اعلام وصول شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در همین باره تأکید کرد: این موضوع برای اولین بار است که گزارش تفریغ بودجه 6 ماه زودتر از موعد مقرر به مجلس ارائه شده است و به خاطر این اقدام جهادی از رئیس و کارکنان خدوم دیوان محاسبات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس جهاد کشاورزی اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین اظهار کرد: دو هزار و ۱۹۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های امیران در شهرستان قزوین و حصار نو و کبریت میان در شهرستان البرز پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۲۱ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6099888

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل