Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:26:54 GMT

دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری روستای لرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۴۴۸

دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری روستای لرد

ایسنا/اردبیل دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری در روستای لرد بخش شاهرود شهرستان خلخال در استان اردبیل، با هدف معرفی ظرفیت‌های بومی، محلی و گردشگری منطقه با حضور جمعی از مسئولان استانی، محلی و مردم شهرستان برگزار شد.

دومین جشنواره فرهنگی و گردشگری در روستای لرد بخش شاهرود شهرستان خلخال در استان اردبیل، با هدف معرفی ظرفیت‌های بومی، محلی و گردشگری منطقه با حضور جمعی از مسئولان استانی، محلی و مردم شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای نمایش عروس‌بران، رقص محلی، موسیقی محلی، بازی‌های بومی و محلی، معرفی صنایع دستی و غذاهای محلی این روستا از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشنواره بود.

عکس: مهدی ویسانیان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد