Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: مسیر ارتباطی شهرستان دهلران به اندیمشک در استان خوزستان به بزرگراه تبدیل می شود.

به گزارش آریا، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام ، عبدالله بهادری روز یكشنبه در بازدید از مسیر دهلران به اندیمشک اظهار داشت: این پروژه به طول 120 کیلومتر است که 95 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعه اول آن به طول 12 کیلومتر در مرحله تکمیل شدن و قطعه دوم به طول 18 کیلومتر در حال برآورد مجدد و انجام مناقصه است، عملیات اجرایی قطعه سوم به طول 28 کیلومتر آغاز شده و قطع چهارم نیز در مرحله فراخوان مناقصه از طرف شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با برآورد اولیه 500 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: امسال برای اجرای قطعات بزرگراه دهلران 700 میلیارد تومان قرارداد در این مسیر منعقد شده است و با انعقاد قرادادهای جدید به بیش از 1200 میلیارد تومان در سال جاری خواهد رسید

بهادری اضافه کرد: با تبدیل این محور به بزرگراه مسیر توسعه شهرستان دهلران بیش از پیش هموار خواهد شد.

وی یادآور شد: حذف نقاط پرحادثه و پیچ های غیر استاندارد و چهار خطه شدن منطقه نصریان محور مهران - دهلران نیز با جدیت در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: مطالعه و برنامه ریزی برای چهار خطه شدن کل مسیر مهران تا دهلران صورت گرفته و با اولویت بندی و بر حسب اعتبارات در نظر گرفته شده این مسیر در قطعات تعریف شده در نهایت چهار خطه خواهد شد.

بهادری اظهار داشت: حذف پیچ های پر حادثه و تبدیل چهار کیلومتر محور مذکور در منطقه نصریان با توجه به موقعیت این نقطه از محور از اولویت های راه و شهرسازی استان بود که با اعتباری نزدیک به 160 میلیارد تومان به تازگی آغاز شد.

وی بیان کرد: این نقطه سخت ترین نقطه محور مهران - دهلران به جهت عملیات راه سازی است چرا که حجم سنگین عملیات کوه بری و ترانشه برداری را داشته اما با توجه به توان فنی و ماشین آلات پیمانکار انتظار می رود در موعد مقرر شاهد اتمام این قطعه از مسیر باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در صورت تأمین اعتبار قطعات دیگری از محور مهران - دهلران بطور قطع برای تبدیل به بزرگراه به پیمان خواهد رفت.

ایلام/اعظم آریایی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از وصل شدن خط انتقال آب روستای "دشت اکبر" دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی  ‌با بیان اینکه با تلاش جهادی ترمیم خط انتقال آب 200 خانوار روستای "دشت اکبر" دهلران وصل شد، اظهار داشت:طی عملیات جهادی در مدت زمان 6 ساعت محل آسیب دیده خط انتقال آب به طول100 متر تعویض و مرمت شد.

مدیرکل آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد:آب روستای "دشت اکبر" پس از چند ساعت قطعی،دوباره وصل و وارد مدار بهره برداری شد.

محمدی با تاکید بر حضور به موقع اکیپ های اجرایی و عوامل فنی آبفای دهلران پس از اخذ گزارش،خاطر نشان کرد:این عوامل با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حادثه حضور یافته و اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستای فوق انجام شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش همکاران آبفای دهلران،گفت: همچنین از همکاری موثر شهرداری و اداره توزیع برق دهلران نیز کمال تشکر را داریم.

به گزارش تسنیم، دشت اکبر روستایی در دهستان نهرعنبر بخش موسیان از توابع شهرستان مرزی دهلران است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا