Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای رحمانی باتوجه به اینکه ۸۰ نفر از فرهنگیان البرز در مرحله منطقه ای این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد ۱۱ اثربه دبیرخانه استانی این جشنواره راه یافت که پس از ارزیابی داوران ۱۱ اثر به کشور معرفی شد.

او موضوع کار معلم البرزی را چگونه برپیشرفت یکی از دانش آموزان دیرآموز کمک کردم، ذکر کرد.

رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش البرز گفت: دهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی در سه بخش تجارب تربیتی و مشاوره ای، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و تجربه های ماندگار به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی گفت:  این جشنواره با هدف شناسایی، مستندسازی، معرفی، ثبت و کاربست تجارب و ابتکارات تربیتی و مشاوره‌ای فرهنگیان به منظور زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکارهای ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می شود.

او می گوید: اختتامیه این جشنواره از امروز به میزبانی استان گیلان آغاز شده و از برگزیدگان تجلیل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش جشنواره تجارب برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت