Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن ربانی زاده، یکشنبه در نشست خبری افزود: با اجرای این طرح و ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، شاهد حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها خواهیم بود.
او ادامه داد: ایجاد و راه اندازی بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و باغی گاهی اساسی در جهت مدیریت بازار است و راه اندازی این بازارچه ها و مکان ها کمک خواهد کرد که سایر مراکز عرضه نیز در قیمت گذاری ها نگاهشان این این مکان ها باشد و قیمت های خود را با این مکان ها تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، از شهروندان خواست که با استقبال از این مراکز و خرید از این بازارچه ها که محصولات را با قیمتی منطقی و منصفانه عرضه می کنند، به کاهش قیمت ها کمک کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: ما نیز از طریق ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بسیج اصناف به دنبال مدیریت بازار هستیم تا محصولات با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
ربانی زاد، با اشاره به فعالیت فروشندگان سیار و مشکلاتی که از این بابت برای شهروندان ایجاد می شود گفت: راه اندازی و فعالیت مراکز عرضه مستقیم محصولات زراعی و باغی به ساماندهی فروشندگان سیار نیز کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: هر فعالیت غیر رسمی که موجب پایمال شدن حقوق شهروندان می‌شود و مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می کند مورد تایید نیست و نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها عرضه مستقیم شیراز استانداری فارس ستاد تنظیم بازار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عرضه مستقیم شیراز استانداری فارس عرضه مستقیم شیراز استانداری فارس ستاد تنظیم بازار فارس عرضه مستقیم بازارچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک، قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ در بازار آزاد به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان رسیده و به‌جز شاسی‌بلند وارداتی سایپا، اغلب مدل‌های داخلی این کارخانه هم درمقایسه با دیروز با قیمت کمتری فروخته می‌شوند.

قیمت کوئیک GX مدل با ریزش ۱۷ میلیونی به ۴۴۳ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد. اطلس و شاهین دنده‌ای با افت قیمت سه میلیونی روانه بازار شدند و دو میلیون تومان از ارقام پیشنهادی فروشنده‌های ساینا S و کوییک SR تقلیل پیدا کرده است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 17 اردیبهشت 18 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

342 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

460 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

450 میلیون تومان

448 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

590 میلیون تومان

587 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 690 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 830 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

762 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

855 میلیون تومان

850 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد