Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در رابطه با گزارش وضعیت محله بریانک گفت: خیابان‌های اطراف بزرگراه نواب علی الخصوص محله بریانک دچار مشکلاتی هستند.

وی ادامه داد: در بخش جنوبی بزرگراه شهید نواب مخصوصاً بریانک هنوز پلی برای ارتباط خیابان‌ها نصب نشده است.

امانی در رابطه با خیابان بریانک گفت: خلوتی و عدم زندگی در برج‌های بزرگراه نواب زمینه اخلال در زندگی را ایجاد کرده است و زمینه‌های خفتگی گیری و دزدی را ایجاد کرده به گونه‌ای که سارقان موبایل در این محل یک نوجوان را به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات محله بریانک گفت: در این محله خدمات اجتماعی به درستی انجام نمی‌شود و در معابر محله زباله و فاضلاب‌ها دیده می‌شود و شهردار منطقه علت این مشکل را عدم فعالیت پیمانکار می‌داند.

وی ادامه داد: بافت فرسوده درد مزمن این محله است و هم مردم و هم شهرداری منطقه را گرفتار کرده و عامل مشکلات متعددی شده است.

امانی گفت: خانه‌های مجردی در این منطقه بسیار وجود دارد و به گونه‌ای که در یک خانه ۱۰ نفر زندگی می‌کنند و البته عدم ایمنی در نمای ساختمان‌ها نیز یکی از مشکلات دیگر این منطقه است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: باید در کنار ایمنی ساختمان‌ها زیباسازی را نیز در دستور کار قرار داد.

وی اظهار کرد: تأمین امنیت منتهی به بزرگراه نواب، تعیین و تکلیف چگونگی ایمن سازی ساختمان‌های فرسوده، استقرار دستگاه خود پرداز، کنترل و نظارت بر خانه‌های مجردی و پلمپ خانه‌های پلاک قرمز، تعیین و تکلیف دو ملک خیابان قزوین و بریانک و احداث پل‌های روگذر در اتوبان نواب خواسته اهالی این منطقه است.

کد خبر 5545854 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شورای شهر شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع گردشگری میراث فرهنگی بهزیستی سازمان بازرسی کل کشور شورای شهر نیروی انتظامی شهردار تهران ترافیک محله بریانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند

به گزارش «نماینده»، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط امانی و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه، گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز آموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد؛ اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید