Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره مدرسه پردازش داده‌های علوم اعصاب با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی به صورت مجازی برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند حداکثر تا روز سه شنبه چهارم مرداد ماه پیش ثبت نام کنند.

به گزارش گروه علم وآموزش ایران اکونومیست از ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، سومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاببه منظور توسعه و گسترش فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال اطلاعات و تجارب به اساتید و دانشجویان رشته های علوم اعصاب، فیزیولوژی و پزشکی در حوزه علوم شناختی، تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره آموزشی که از هشتم مرداد ماه امسال به صورت مجازی آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، شرکت کنندگان با اصول و روش‌های پردازش داده های علوم اعصاب، برنامه نویسی در محیط MATLAB و پیاده سازی روش های پردازش مبتنی بر spiking activity و local field potential در محیط MATLAB  آشنا می شوند.

محتوای دوره آموزش مجازی پردازش داده های علوم اعصاب با همکاری اساتید پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری مرکز فن آوری های همگرا دانشگاه تهران و دانشکده مهندسی برق، دانشگاه تربیت مدرس ارایه شده است.

اجرای بخش های برنامه نویسی و پردازش داده توسط شرکت کنندگان به صورت همزمان با محققان کمک تدریس، یکی از ویژگی های متمایز دوره  اول بود که در دومین دوره آموزشی پردازش داده های علوم اعصاب نیز به صورت دو روز در هفته اجرا شده است.

متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند حداکثر تا چهارم مرداد ماه از طریق آدرس https://b۲n.ir/ndas۳ پیش ثبت نام کنند،  هزینه این دوره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  است که با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی این مبلغ برای ۳۰ نفر از شرکت کنندگان با ۸۰ درصد تخفیف، ۳۰۰هزار تومان خواهد بود، انتخاب افراد مورد حمایت ستاد بر اساس بررسی رزومه، توصیه نامه استاد راهنما و ویدیوی معرفی انجام می شود.

نتایج از طریق پست الکترونیکی به اطلاع پذیرفته شدگان اعلام می شود تا اقدام به تکمیل و نهایی کردن فرایند ثبت نام کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: علوم اعصاب ، علوم شناختی ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علوم اعصاب علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوره آموزشی علوم شناختی فن آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی