Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، زمانی نه‌چندانی دور ستایش‌های فراوان و بعضا اغراق‌شده از کریم باقری مد بود و حالا ظاهرا زیر سؤال بردن او تبدیل به رسم رایج فوتبال ایران شده است. بعد از گیرهای سه‌پیچی که به دستمزد کریم باقری در تیم ملی داده شد و کار را به جدایی او کشاندند، حالا هم بهروز سلطانی برای چندمین بار کارکرد باقری در پرسپولیس را زیر سؤال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان اسبق سرخپوشان در واکنش به اینکه ممکن است باقری به تیم ملی برگردد می‌گوید: «نمی‌دانم باقری چه کار مثبتی می‌کند و تا حالا چه حرکتی کرده که همه او را می‌خواهند. کریم در پرسپولیس چه می‌کند؟ فقط سالی چند میلیارد پول می‌گیرد و چای می‌خورد. ما که ندیدیم تیم را تمرین دهد یا کار مفیدی برای پرسپولیس انجام دهد.» خب اگر به همین سادگی است، چرا این پول را به شما نمی‌دهند که چای بخورید و حالش را ببرید؟ اتفاقاتی که در همین اردوی قطر تیم ملی بدون باقری رخ داد، به اندازه کافی اهمیت او را مشخص نمی‌کند؟

حقیقت آن است که باقری حتی اگر از نظر فنی هیچ کارکرد مؤثری نداشته باشد، چهره‌ای کاریزماتیک و محترم دارد که خودش هم در شکل گرفتن آن مؤثر بوده. کریم برخلاف بسیاری از پیشکسوتان، حرف‌های زرد و زار نزده و به هر وسیله‌ای برای دیده شدن چنگ نینداخته است. باقری خودش شخصیتش را حفظ کرده و در نتیجه ضریب نفوذ بالایی بین بازیکنان و هواداران دارد. یک زمان شما تصور می‌کنی مربیان ایرانی پرسپولیس مثل علی دایی و یحیی گل‌محمدی از سر تعارف باقری را کنار خودشان نگه‌می‌دارند، اما در مورد خارجی‌ها که اساسا چنین مسئله‌ای نمی‌تواند وجود داشته باشد؛ پس چرا امثال برانکو و کالدرون هم در نهایت احترام با آقا کریم کار کردند و همیشه از او به نیکویی نام می‌برند؟

می‌توان حدس زد فلسفه برخی موضع‌گیری‌ها علیه باقری این است که سایر پیشکسوتان پرسپولیس هم خودشان را سزاوار چنین جایگاهی می‌دانند. بله؛ ممکن است در حق برخی از آنها ظلم شده باشد، اما این چیزی از اهمیت کریم باقری کم نمی‌کند. او انتخاب کرد که شخصیتش را به این شکل ارائه بدهد. باقری هم می‌توانست مثل خیلی‌های دیگر چهار تا تیتر زرد به مطبوعات و سایت‌ها بدهد و مدتی روی بورس باشد، اما در آن صورت خیلی زود از چشم‌ها می‌افتاد. او هوشمندتر از این حرف‌ها بود و حتی زمانی که در پی چند سال حضور در پرسپولیس پیشنهاد سرمربیگری به باقری دادند، کریم با همین هوشمندی آن را رد کرد.

کد خبر 692591 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم کریم باقری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کریم باقری کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان