Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به عدم حصول حد نصاب قانونی حضور دارندگان حق رای در مجمع عمومی عادی سالیانه به تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹، نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک قرض‌الحسنه رسالت برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی، کلیه صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت یا نمایندگان و وکلای قانونی آنان می‌توانند در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) بانک که رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ در محل دفتر مرکزی بانک واقع در تهران، خیابان سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش باغستان یکم، پلاک ۱۵ کدپستی ۱۹۹۸۶۳۴۷۷۵ و به شماره تلفن ۲۲۰۸۰۰۰۰ تشکیل می‌گردد، با همراه داشتن مدارک مثبته مالکیت سهام و کارت شناسایی معتبر حضور به هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد بانک در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد مالی بانک طی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ از جمله دستورات این مجمع است.
انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۱ و تعیین حق الزحمه آنها، تعیین روزنامه یا روزنامه‌های کثیر الانتشار جهت درج آگهی‌های بانک در سال مالی ۱۴۰۱، تنفیذ معاملات موضوع ماده ۱۲۹ قانون تجارت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، تعیین حق حضور در جلسات برای اعضای غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ همچنین سایر مواردی که اتخاذ تصمیم در خصوص آن‌ها در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد نیز دردستور کار این مجمع قرار خواهد گرفت.
گفتنی است براساس ابلاغیه شماره ۱۶۶۵۴۷/۱۲۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزامات وزارت بهداشت در مجامع عمومی به اطلاع می‌رساند به همراه داشتن کارت واکسن و استفاده از ماسک در طول برگزاری مجمع الزامی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت بانک مرکزی بازار سرمایه بانکداری الکترونیک بانک مجمع عمومی عادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟

تین نیوز

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: در مورد واردات وسایل حمل و نقل عمومی وعده های زیادی شنیدیم و عملا اتفاق خاصی نیفتاد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نرجس سلیمانی در دویست و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه باعث تأثر است که پس از گذشت نزدیک به سه سال از دوره مدیریت شهری به اندازه هزینه های سفر به چین، وسایل حمل و نقل عمومی اضافه نشده است، گفت: شرکت ها در تمام دنیا انواع مختلفی دارند. به طوری که یا تک نفره یا سهامی عام، یا سهامی خاص، یا تعاونی و یا زیر مجموعه دولت هستند. شهرداری با یک شرکت قرارداد بسته که زیرمجموعه یک شرکت خصوصی است.

سلیمانی ادامه داد: اولین امضاء کننده قرارداد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری است و با توجه به سند امضاء شده، گاهی اوقات قرارداد و گاهی تفاهم نامه، گاهی موافقت نامه و گاهی قرارداد تکمیلی عنوان شده است. به نظر می رسد این مسیر صعب العبور است.

وی با بیان اینکه نکته دوم در قرارداد در مورد تأمین کننده مالی است، افزود: چرا از میان این همه تأمین کننده منابع مالی در چین، شرکتی با مسئولیتی محدود در جایگاه تأمین کننده مالی در نظر گرفته می شود؟ عدم توجه به نکات بدیهی در اصول حقوقی همچون مکان انعقاد قرارداد را شاهد هستیم. در بررسی ها چه به عنوان عضو شورا و چه به عنوان عضو کمیسیون از شهردار سوال کردیم و قانع کننده نبوده است.

سلیمانی با اشاره به نامه بانک مرکزی به تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ در خصوص رقم مالی قرارداد، گفت: با این حجم از موضوع مالی ابهاماتی وجود دارد که باید به آن پاسخ داده شود. نرخی به عنوان مبنا در نظر گرفته شده و پنج درصد انتفاع و ضرر را تا پنج سال به دلیل نوسانات مالی برای طرفین ایجاد خواهد کرد. تهاتر نیاز به کارشناسی دقیق دارد تا آنچه تحویل داده می شود و آنچه که می گیریم در تعادل باشند.

سلیمانی تاکید کرد: در مورد واردات وسایل حمل و نقل عمومی وعده های زیادی شنیدیم و عملا اتفاق خاصی نیفتاد. مدیریت شهری در حوزه اجرایی با تک ماده نیز به نمره حداقلی نمی رسد البته زمان محدودی باقی مانده است. با مصاحبه های متعدد نتیجه ای حاصل نخواهد شد و باید کار جهادی برای ماندگار کردن مدیریت شهری دوره ششم صورت بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری