Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» توسط موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با همراهی عتبه مقدسه حسینی به هدف تشویق به خلق آثار هنری با نگاه نو به آیین‌های عاشورایی و پیام‌های حسینی و با محوریت موضوع «از حسین آموختم …» برگزار می‌شود و چهره‌های شاخصی در هیات‌های انتخاب و داوری، بررسی آثار را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به شرکت در این رویداد، محدودیتی برای تعداد آثار ندارند و می‌توانند تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ فیلم‌ها و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

در این دوره از رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» علاقمندان می‌توانند در سه قالب مستند، داستان و انیمیشن آثار خود را مدت زمان حداکثر ۵ دقیقه و با کیفیت‌های HD و Full HD به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

همچنین در بخش ایده‌های داستانی، طرح‌های اولیه فیلمنامه که شخصیت و کشمکش اصلی آن ‏تعریف شده و دارای آغاز، میانه و پایان باشد و می‌تواند به مثابه یک ایده مناسب برای فیلم ‏داستانی، وب‌سری، واقعیت مجازی یا مستند نوشته شده باشد، قابل ارسال هستند.

در سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم»، به سه نفر برگزیده هیات داوران، یک فیلم منتخب آرای مردمی، یک نفر برگزیده ویژه هیات داوران و سه نفر برگزیده بخش ایده به انتخاب داوران، تندیس و جوایز نقدی شامل ۳ تا ۵ سکه بهار آزادی و کمک هزینه ساخت فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ فرصت دارند که پس از تکمیل فرم درخواست، آثار خود در دو حوزه «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» را در سایت رسمی رویداد به آدرس و صفحه اینستاگرام آن بارگذاری کنند.

کد خبر 5545901 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید مجیدی فیلم کوتاه سوگواره تصویر دهم تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سازمان سینمایی جشنواره فیلم شهر فیلم کوتاه کنسرت موسیقی سینمای مستند هنرمندان تئاتر عکاسی محمد خزاعی بازیگر سینما سریال خارجی حوزه هنری فیلم کوتاه تصویر دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است