Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:22:08 GMT

پایان مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۸۰۸۰

پایان مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی کشور در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات ورزشی ویژه بانوان فرهنگی سراسر کشور با معرفی نفرات برتر در شهر مشهد به کار خود پایان داد.

مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی سراسر کشور یادواره شهید ابراهیم هادی با معرفی نفرات برتر خود در ۳ رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز پس از ۵ روز رقابت در مشهد به کار خود پایان داد.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اختتامیه این سری از مسابقات با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر از بانوان فرهنگی و ورزشکار سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: مشهد به دلیل وجود زیرساخت های مناسب ورزشی که دارد، میزبانی از این دوره از رقابت‌ها را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که بانوان فرهنگی علاوه بر اینکه در عرصه رقابت های ورزشی حضور یافتند، فرصت تشریف به بارگاه منور رضوی را هم پیدا کردند.

جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش ‌و پرورش نیز به اهمیت این مسابقات میان جامعه معلمان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی باعث افزایش سهم ورزش در سبک زندگی سالم و فعال جامعه می‌شود. تلاش کردیم این مسابقات را در راستای برنامه توسعه ورزش فرهنگیان برگزار کنیم.

در بخش دیگری از مراسم، صفدر سلطانی، قائم مقام اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور گفت: وقتی بانوان فرهنگی به واسطه مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور، در محیطی با نشاط حضور پیدا می‌کنند، قطعا می توانند این سرزندگی و نشاط را به خانواده و محیط مدرسه هم منتقل کنند.

مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور با حضور ۳۱ استان در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز ویژه بانوان از ۲۸ تیرماه آغاز و تا ۲ مردادماه به مدت ۵ روز ادامه داشت.  به نفرات اول هر رشته علاوه بر مدال طلا و لوح یادبود، مبلغ ۳۰ میلیون ریال در دو بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر، ۲۰ میلیون ریال به نفرات دوم در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش انفرادی و تیمی به ازای هر نفر اهدا شد.

در رشته والیبال، مقام اول به تهران رسید. فارس دوم شد و خراسان جنوبی و البرز مشترکا سوم شدند. در مسابقات تنیس روی میز، در بخش تیمی گیلان قهرمان شد. اصفهان دوم و فارس و آذربایجان شرقی به سومی مشترک بسنده کردند.

در بخش انفرادی نیز صغری رزم‌گیر از استان گیلان به مدال طلا دست یافت. لیلا اسعدی از آذربایجان شرقی دوم شد و نوشین عبدالله‌زاده از گیلان و مژگان جعفرخانی از اصفهان به مدال برنز دست یافتند.

در رشته بدمینتون نیز در بخش انفرادی، نگین امیری‌پور از تهران قهرمان شد. مریم توللی از فارس دوم شد و شکیبا کرمی از البرز و هانیه روشن‌منش از گلستان به صورت مشترک سوم شدند. در بخشی تیمی نیز البرز قهرمان شد و تهران، گلستان و خراسان رضوی در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استانی اجتماعی بخش انفرادی مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد

ایسنا/فارس تیم ستارگان خور، قهرمان مسابقات هندبال لیگ دسته دوم بانوان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ شد و به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

در مرحله فینال مسابقات هندبال لیگ دسته دو بانوان کشور که به میزبانی شورای ورزشی خور برگزار شد، تیم ستارگان خور موفق شد در دو بازی رفت و برگشت حریف قدرتمند خود تیم نهال خراسان جنوبی را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.

مسابقات لیگ دسته دو بانوان از اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور ۲۳ تیم از سراسر کشور شامل ۱۲ تیم در منطقه شمال و ۱۱ تیم در منطقه جنوب آغاز شد که تیم‌های ستارگان خور و فولاد مبارکه سپاهان از منطقه جنوب و تیم‌های نهال خراسان جنوبی و آتریسا تهران موفق به حضور در دور دوم شدند.

دور دوم که به میزبانی شهر خور برگزار شد، مسابقات به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد و دو تیم ستارگان خور و نهال خراسان جنوبی توانستند به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنند.

هندبالیست‌های خوری با پیروزی بر خراسانی‌ها، ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو کشور، جواز حضور در لیگ دسته یک هندبال بانوان در سال ۱۴۰۳ را نیز کسب کردند.

کادر تیم ستارگان خور متشکل از زیبا جنیدی سرمربی، کبری جمال‌پور مربی، فریده حوادث مربی دروازه‌بان، ماریا جمال‌پور کمک مربی و ناهید یغما سرپرست تیم در این دوره از مسابقات لیگ دسته دو کشور بودند. 

همچنین لیست بازیکنان تیم هندبال ستارگان خور شامل سمیه کاروانی، مریم انجام، کوثر فاتحی، فاطمه کاروانی، زهرا شعوری، زهرا عباسی، نجمه خلیل آزاد، فاطمه محبان، نیایش محمدیان، فاطمه فتانت، رقیه فتانت، ریحانه دویسری، فاطمه بهار سالار، زهرا رضایی، ملیکا صفی خانی، سارینا رستمی، فاطمه حسینی، فاطمه حسینی، زهرا پرکار، لیلا رضایی، فاطمه قنبرزاده و مرضیه قمی بود که با حمایت شورای ورزشی شهر خور توانستند به قهرمانی در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور و صعود به لیگ دسته اول دست یابند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته