Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش گفت: ما ۴ هزار سازمان مردم‌نهاد در سراسر کشور داریم که از این تعداد ۳۰ مجموعه مردم‌نهاد جوانان در رویداد هم‌افزایی مدیران ایران ۱۴۰۱ مشارکت دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رویداد هم‌افزایی مدیران ایران 1401 پیش از ظهر امروز با حضور دکتر سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، محسن منصوری استاندار تهران، وحید یامین‌پور معاون جوانان وزارت ورزش، سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از مدیران به همراه 600 شرکت دانش‌بنیان در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید یامین‌پور؛ معاون وزیر ورزش در افتتاحیه رویداد هم‌افزایی مدیران ایران 1401 گفت: شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است و طبعا نباید این در حد شعار باقی بماند و نگاه آقای رییس جمهور و همکاران ما در دولت نیز همین است؛ مردم دروازه ساختار حاکمیتی برای رصد و کشف مسائل واقعی کشور و بهترین فکر و ذهن و اندیشه برای یافتن راه‌حل‌ها برای مسائل و پیشرفت واقعی در کشور هستند؛ در چند دهه اخیر پیشرفت ‌‌‌‌های بزرگ و درخشان به خاطر حضور مردم و دست‌اندرکار بودن مردم بوده است.

وی تصریح کرد: تکنولوژی حرکت مردمی در جهان متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و نمونه آن بسیج، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی است. عدم استفاده از این ظرفیت بزرگ، ناشکری است و دولت هوشمندانه مترصد این فرصت هست تا از ظرفیت این مجموعه‌های مردمی استفاده کند.

وی گفت: در بیانات اخیر رهبری آمده است که به دولت توصیه کردند از مشارکت مردم برای پیشبرد امور استفاده کند که نمونه‌ای از آن نظارت مردم بر عملکرد دولت و بسیاری از امور دیگر است؛ در وزارت ورزش سهم کوچکی در برگزاری این رویداد داشتیم. ما 4 هزار سازمان مردم‌نهاد جوانان در سراسر کشور داریم که در حوزه‌های گردشگری، کارآفرینی، صنایع دستی، آموزشی، مشاوره‌ای، خدمات فرهنگی و جهادی فعالیت می‌کنند که 30 مجموعه مردم‌نهاد در این رویداد مشارکت کردند و تنها مجموعه دولتی که پاویون اختصاص در این رویداد دارد، وزارت ورزش است.

آغااز به کار "رویداد هم‌افزایی مدیران ایران" با حضور بیش از 600 شرکت دانش‌بنیان

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رویداد هم افزایی مدیران ایران مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان