Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:56:33 GMT

هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۸۳۷۴

هیئت رئیسه فدراسیون بدنسازی مشخص شدند

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام امروز (یکشنبه) با محوریت عملکرد سال ١٤٠٠ این فدراسیون و با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش، آرش فرهادیان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون و ٥٩ عضو مجمع در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مجمع نصیرزاده گزارشی از عملکرد فدراسیون را به اطلاع اعضای مجمع رساند، در بخش بعدی گزارش حسابرس، خزانه‌دار و بازرس قرائت شد که در ادامه اعضای مجمع به گزارش عملکرد فدراسیون رای مثبت دادند. در پایان این مجمع نیز رای‌گیری در خصوص نواب رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجام شد که رضا فیروزی با ۴۶ رای به عنوان نائب رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

نسرین شاه محمدیان نیز با ٣٢ رای نائب رئیس بانوان شد و محمدعلی فرهنگ‌مهر ۵٧ رای و سولماز خان محمدی ۴٣ رای به عنوان خبره آقایان و بانوان، کامران صنعتی ۵٠ رای به عنوان نماینده هیئت‌های استانی و سحر صفری ۴۴ رای به عنوان نماینده باشگاه‌ها معرفی شدند.

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده سید محمد پولادگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده سید محمد پولادگر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده سید محمد پولادگر رای به عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد