Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا، دقایقی پیش با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و جمعی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی افتتاح شد، این نمایشگاه به مدت چهار روز تا ۵ مرداد برپا است.

در این دوره نمایشگاه که پنجمین سال متوالی است که با حضور جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه سلولزی و کاغذ برگزار می‌شود، ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در سالن‌های 44a، 44b، 40 و 40a حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف سلولزی از تأمین‌کننده مواد اولیه، تأمین‌کننده ملزومات مورد نیاز، ماشین‌آلات، تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، تولیدکنندگان کارتن و سایر محصولات این حوزه فعال هستند و به ارائه توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود در حوزه کاغذ می‌پردازند.

در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا، فعالان حوزه کاغذ و سلولزی از کشورهای چین، روسیه، هند و امارات نمایندگانی حضور دارند که اغلب آن‌ها در حوزه‌های مختلف تولید کاغذ، تولید ماشین‌آلات مرتبط با صنایع کاغذ هستند.

قرار است در روزهای برپایی نمایشگاه، هیأت‌های تجاری از هندوستان، قزاقستان، عراق و … برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته باشند و از دستاوردهای سلولزی ایران دیدن کنند.

بر اساس این گزارش، چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نیز سه‌شنبه ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن خلیج فارس برگزار می‌شود،.ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه علوم و صنایع چوب و کاغذ از جمله اهداف این همایش است.

در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نویسندگان ۶ مقاله برگزیده در حوزه چوب و کاغذ مقالات خود را ارائه خواهند کرد، همچنین از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا نیز تقدیر خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

کد خبر 5545904 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار کاغذ صنعت نشر وزارت صمت معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نقد کتاب دفاع مقدس حوزه هنری انتشارات سوره مهر محمد مهدی اسماعیلی انتشارات روایت فتح مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران انتشارات ققنوس فرهنگسرای اندیشه ادبیات دفاع مقدس سهروردی رمان ایرانی کاغذ و مقوا بین المللی چوب و کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳