Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: طرح ترخیص خودروهای توقیف شده در پارکینگ‌های استان زنجان در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ محمدحسن خلجی با بیان اینکه در طرح ترخیص خودرو با رویکرد ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در استان زنجان، از روز عید سعید قربان آغاز شده و تا ۶ مردادماه امسال ادامه دارد، اظهار کرد: با اجرای این طرح همه خودروها و موتورسیکلت‌ها به غیر از مواردی که دستور قضایی دارد، ترخیص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که مالک خودرو یا موتورسیکلت گواهی‌نامه نداشته باشد، وسیله نقلیه آن شخص به یک فرد معتمد که گواهی‌نامه رانندگی دارد، تحویل داده خواهد شد.

خلجی افزود: امکان تقسیط جرایم رانندگی و ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهی‌نامه و بیمه‌نامه از جمله‌ امتیازات این طرح است. همچنین وسایل نقلیه‌ای که در زمان تحویل به مالک فاقد بیمه‌نامه باشند نیز به صورت محموله‌ای (حمل با وانت نیسان و جرثقیل) ترخیص خواهند شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ترخیص وسایل نقلیه خود با به همراه داشتن اصل مدارک بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهی‌نامه رانندگی، کارت ملی و شناسنامه مالک خودرو به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور خودرو موتورسیکلت وسیله نقلیه جرایم رانندگی نیسان وسایل نقلیه موتورسیکلت طرح ترخیص خودرو پلیس راهور استان زنجان گواهی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس م ی پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 6090106 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن