Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیام جلالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار داشت: امسال در حوادث جاده‌ای به ۳۹۶ نفر، شهری ۱۵ نفر، برف و کولاک ۹۳ نفر، کوهستان ۱۸ نفر، حضوری ۱۰ نفر، خدمات مناسبتی ۱۷ نفر و ریزش آوار پنج نفر امداد رسانی صورت گرفته است.

وی تعداد کل حوادث به وقوع پیوسته را در این مدت ۱۴۶ مورد برشمرد و افزود: حوادث جاده‌ای با ۱۱۴ مورد بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و خدمات حضوری، شهری و کوهستان در رده‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: امسال تاکنون ۱۹۳ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان با ۶۳۶ امدادگر و نجاتگر و ۱۱۹ دستگاه آمبولانس جهت خدمت رسانی به صحنه حوادث اعزام شده‌ و ۴۴ مورد عملیات رهاسازی نیز توسط این جمعیت صورت گرفته است.  

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح استان کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر هستند.

امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به حادثه دیدگان هستند و در صورت نیاز هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۲ جهت امداد رسانی تماس بگیرند.

برچسب‌ها کردستان امداد رسانی سنندج سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان امداد رسانی سنندج کردستان امداد رسانی سنندج سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر کردستان امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان